1
Vraag
2
Reacties
Janah46

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Modem + Deco M4 uitzetten

  • Ik ben gewend om tijdens vakanties zoveel mogelijk elektrische apparatuur uit te schakelen. Is het verstandig dat ook met het modem+Deco systeem te doen. Zo ja, wat is de beste manier om uit te zetten. En hoe start ik de zaak weer op?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De stroom eraf tijdens een vakantie is geen probleem alleen maar verstandig, trek gewoon de stekkers eruit.

 

Inschakelen mag ook geen probleem zijn, mocht het niet gelijk goed werken, dan eerst de modem volledig laten opstarten en daarna 1 voor 1 de rest.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De stroom eraf tijdens een vakantie is geen probleem alleen maar verstandig, trek gewoon de stekkers eruit.

 

Inschakelen mag ook geen probleem zijn, mocht het niet gelijk goed werken, dan eerst de modem volledig laten opstarten en daarna 1 voor 1 de rest.

Janah46
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de reactie. Als ik het goed heb begrepen: modem uitschakelen, stroom eraf, daarna de Deco modules een voor een van de stroom af. De module die het dichtst bij het modem staat als laatst. Bij opstarten omgekeerde volgorde ?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Janah46 ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf wel fan ben van dit stappenplan. Een mooi overzicht! 

Janah46
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de reactie. Maar ik vind het wel ingewikkeld. Ik laat de zaak dus maar gewoon aan staan.

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Gewoon alles uitzetten. Als de stop er uit vliegt is toch ook alles in 1 keer uit.

Maar bij aanzetten dan eerst Modem en geduld hebben en daarna de Master Deco, daarna de rest.

nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

@Jacob de topic starter wil de modem en deco's stroomloos maken.

Jij verwijst naar een installatie stappenplan ?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@nspoor dat ging over de tweede vraag van de topicstarter:  ''En hoe start ik de zaak weer op?''
 

Aldus: met de allerbeste bedoelingen dat stappenplan gedeeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic