Hallo community,
Sinds omstreeks 13:38 vandaag viel mijn internet weg. Aangezien er verder geen storingen gemeld werden ben ik zelf op onderzoek gegaan en na contact met de helpdesk en het resetten van het modem werkt het wel weer maar niet meer in bridge modus. Ik heb achter het modem namelijk een eigen router staan.
Ook wanneer ik een laptop direct (bekabeld) aan sluit op het modem krijg ik geen IP adres meer (wat voorheen wel zo werkte).
Ik heb nog het oude Technicolour modem.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Signaal versterker er tussen uit
- Nieuw coax kabeltje naar modem
- Verschillende UTP poorten
- MAC adres gespoofed
- Direct laptop op het modem
Heeft iemand een idee? Is er iets veranderd bij Ziggo? Wellicht modem aan vervanging toe?
De meneer aan de helpdesk gaf overigens ook aan dat hij geen verbinding met het modem kreeg, na de reset weer wel.
Aangezien ik verder gewoon internet heb zit er niet echt haast achter maar het zou wel fijn zijn als het weer werkte zoals voorheen.
Alvast bedankt!
Robbert