Goedemorgen,
Na flink wat problemen met wifi thuis heb ik wifibooster genomen van ziggo.
Echter daarvoor moet ik mijn wifi van mijn huidige router uitzetten en moet dat via die boosters lopen. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik nu niet meer met mijn telefoon op bijvoorbeeld de media box en tv kan connecten omdat die via de kabel lopen en dus op een andere netwerk zitten. Is hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volg deze stappen, dan heb je alles op de juiste wijze ingesteld: Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hoe zijn de wifi booster ingesteld ?
Als in hoe bedoel je dit. Ik heb de app ervan gevolgd de Deco app. Deze heeft mij helemaal erdoor heengeholpen. Hier gaf hij aan dat wifi op de router uit moest. En dan dat de boosters de wifi connectie overnemen.
Heb je de boosters op AP staan? Dat loste bij mij heel veel problemen op.
Volg deze stappen, dan heb je alles op de juiste wijze ingesteld: Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland
Bedankt voor de snelle reactie dit heeft gewerkt!
Was goed bedoelt hoor!! Kijk beschrijving met ziggo punt 11
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.