Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Na flink wat problemen met wifi thuis heb ik wifibooster genomen van ziggo.
Echter daarvoor moet ik mijn wifi van mijn huidige router uitzetten en moet dat via die boosters lopen. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik nu niet meer met mijn telefoon op bijvoorbeeld de media box en tv kan connecten omdat die via de kabel lopen en dus op een andere netwerk zitten. Is hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volg deze stappen, dan heb je alles op de juiste wijze ingesteld: Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland
hoe zijn de wifi booster ingesteld ?
Als in hoe bedoel je dit. Ik heb de app ervan gevolgd de Deco app. Deze heeft mij helemaal erdoor heengeholpen. Hier gaf hij aan dat wifi op de router uit moest. En dan dat de boosters de wifi connectie overnemen.
Heb je de boosters op AP staan? Dat loste bij mij heel veel problemen op.
Volg deze stappen, dan heb je alles op de juiste wijze ingesteld: Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland
Bedankt voor de snelle reactie dit heeft gewerkt!
Was goed bedoelt hoor!! Kijk beschrijving met ziggo punt 11
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...