Hoi,
Ik kan bij het spelen van Mindcraft op de PS4 niet connecten naar alle servers. Er is maar een server die werkt. Wanneer ik probeer te connecten naar de andere servers krijg ik de volgende melding in Mindcraft: Fout bij het downloaden van pakketten van de server. Probeer het opnieuw"
Wanneer ik hetzelfde probeer op mijn PC, kan ik wel met mijn Microsoft account connecten naar alle servers. Vandaar dat ik denk dat de connectie op een of andere manier wordt geblokkeerd, mogelijk door de router.
Ik ben al een hele tijd aan het puzzelen met dit probleem en tot op heden, is het niet gelukt. Alle hulp is welkom.
Vriendelijke groet,
Willem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Sir_NFS
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Op je PS4 kun je geen verbinding maken met de servers en op je PC wèl. Hoe zijn je PS4 en PC aangesloten via het modem?
Beste Wim
Beide apparaten zijn via ethernet kabel aangesloten en verbindingen zijn getest.
Het gekke is dat op de PS4 hij wel kan connecten met 1 server uit de lijst maar de andere servers niet. Ter info, PS4 biedt een voorgeprogrammeerde lijst met servers aan. Er is geen mogelijkheid hier veranderingen in te maken.
vr gr Willem
@Sir_NFS Ik heb geen idee wat betreft de PS4 en Mindcraft servers.
Hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer verstand van heeft.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.