1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sir_NFS

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Minecraft server connectie probleem - - Router setting?

Hoi,

 

Ik kan bij het spelen van Mindcraft op de PS4 niet connecten naar alle servers. Er is maar een server die werkt. Wanneer ik probeer te connecten naar de andere servers krijg ik de volgende melding in Mindcraft: Fout bij het downloaden van pakketten van de server. Probeer het opnieuw"

 

Wanneer ik hetzelfde probeer op mijn PC, kan ik wel met mijn Microsoft account connecten naar alle servers. Vandaar dat ik denk dat de connectie op een of andere manier wordt geblokkeerd, mogelijk door de router.

 

Ik ben al een hele tijd aan het puzzelen met dit probleem en tot op heden, is het niet gelukt. Alle hulp is welkom.

 

Vriendelijke groet,

Willem.

 

 

 

 

 

 

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Sir_NFS 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Op je PS4 kun je geen verbinding maken met de servers en op je PC wèl. Hoe zijn je PS4 en PC aangesloten via het modem?

Sir_NFS
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Wim

 

Beide apparaten zijn via ethernet kabel aangesloten en verbindingen zijn getest.

 

Het gekke is dat op de PS4 hij wel kan connecten met 1 server uit de lijst maar de andere servers niet. Ter info, PS4 biedt een voorgeprogrammeerde lijst met servers aan. Er is geen mogelijkheid hier veranderingen in te maken.

 

vr gr Willem

Sir_NFS
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Bert ,

 

zou jij mij verder kunnen helpen?

Vriendelijke groet

Willem

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Sir_NFS Ik heb geen idee wat betreft de PS4 en Mindcraft servers.

Hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer verstand van heeft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic