1
Vraag
2
Reacties
René2791

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

MijnZiggo logt automatisch in website

Ik heb vandaag een account aangemaakt in mijnziggo. Tot zover alles prima.
Echter na uitloggen, via de mijnziggo button ben ik kennelijk niet daadwerkelijk uitgelogt.
Zodra ik weer naar de website van Ziggo ga en dan specifiek naar mijnziggo logt hij automatisch in. Al mijn gegevens staan dan pontificaal op het scherm.

Hoe kan ik dit wijzigen? Dus telkens opnieuw wachtwoord invoeren.

Ik maak gebruik van Firefox.

Groet

René
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
René2791

Hi René,

Klik in Firefox rechtsboven op het hamburgermenu en klik vervolgens in het pull down menu op "Aanmeldingen en wachtwoorden." Er komt dan een schermpje tevoorschijn waarin je dit kan regelen.

Zie bijgaand plaatje.


Groet,
DennyW

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Hoi René2791
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Het beste wat je kan doen is de koekjes van je van je Firefox deleten. Want Firefox heeft nu alles onthouden omdat er waarschijnlijk een vinkje stond bij onthouden gegevens.

Hoe te verwijderen van de Cookies:
https://support.mozilla.org/nl/kb/cookies-verwijderen-gegevens-wissen-websites-opgeslagen

Heb je dit gedaan, sluit Firefox af en open deze opnieuw. Ga dan naar Mijn Ziggo en bij het inloggen (zie je dus op de pagina van Inloggen Ziggo) staat onder Gebruikersnaam en wachtwoord een blokje met ONTHOUD mijn login. Deze MOET uit staan en dan is het probleem opgelost. Je moet nu elke keer alles invullen!
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Ik ga er overigens vanuit dat je geen password programma op je computer hebt. Want dan kan het ook zijn dat die het automatisch invult. Dan moet je daarin de gegevens van je inlog verwijderen en dan komt die ook niet meer naar voren. Maar de meest voor de hand liggende info is wat ik hier boven schreef.
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
René2791

Hi René,

Klik in Firefox rechtsboven op het hamburgermenu en klik vervolgens in het pull down menu op "Aanmeldingen en wachtwoorden." Er komt dan een schermpje tevoorschijn waarin je dit kan regelen.

Zie bijgaand plaatje.


Groet,
DennyW
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Ja, die kan ook nog!
Helemaal vergeten.... komt ook omdat ik zelf Firefox niet zoveel gebruik.
Maar zeker een goede aanvulling DennyW - TOP!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic