Koolmees1979
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn ziggo werkt niet goed

Goedendag,

Ik kan niet meer inloggen op Ziggo Safe Online/f-secure, ga automatisch naar de algemene startpagina van mijnziggo. Ik wil graag een andere laptop toevoegen aan mijn account.

Dit scherm in de bijlage blijf ik krijgen als ik druk op mijn ziggo. Mogelijkheden om naar Safe Online te gaan zijn er niet. Er lijkt een soort storing, want iedere mogelijkheid gaat terug naar dat startscherm in bijlage. Ik heb op meerdere apparaten geprobeerd, allemaal hetzelfde. Kan ook bijv. geen facturen raadplegen etc. 

Ook cookies verwijderd, daarna gewoon weer zelfde probleem. Ziggo gaat automatisch naar die startpagina in bijlage.

Ook met mijnziggo.nl ga je automatisch terug naar dat startscherm in bijlage.

Ik heb 1 inlog voor alles (vodafone en ziggo). Andere browser zelfde probleem. Vodafone kom ik gewoon op.

Geen idee wat er aan de hand is, alles ondertussen geprobeerd. Helpdesk stuurt mij hierheen, kan iemand mij helpen?

** Moderator edit: Bijlage verwijderd ivm zichtbaarheid emailadres. **

2 Reacties 2
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10887Posts
  • 539Oplossingen
  • 2547Likes

Hoi @Koolmees1979 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Even een hele korte gekke vraag, heb je alle koekjes van je browsers verwijderd? 
Ik denk namelijk dat je browsers een beetje gek zijn geworden van alle koekjes van Ziggo en Vodafone. Als je die eens allemaal verwijderd en dan nog eens wil inloggen, doet die het dan wel?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4329Posts
  • 434Oplossingen
  • 1113Likes

Hey goedemorgen @Koolmees1979 en welkom hier, 

Goed dat je zelf al verschillende browsers hebt getest! Nu de oplossing nog. Ik controleer graag voor je of de boel aan deze kant juist staat, hiervoor heb ik je postcode en huisnummer nodig. Deze gegevens mag je toevoegen aan je profiel op deze pagina zodat alleen moderators dit kunnen zien. We horen graag van jou zodra je de gegevens hebt toegevoegd. 

Uitgelicht topic