Vraag
Reacties
Oplossing
Basiki
Level 4

Mijn ziggo account zit vast in een "save modus"

Mijn email is gehacked. Nu is er ergens op de wereld iemand die geld van mij wil hebben. Gezien ik dat niet ga doen is hij mij aan het pesten. Hij de email adressen verandert van bijvoorbeeld Linkedin, Etorro, epic games en EA games. In deze kan ik nu niet meer komen. Nu heb ik 4 keer gebeld met ziggo en hoop dat deze laatste mij wel goed heeft geholpen ( hij kende het probleem). Als je gehacked wordt dan heeft ziggo een soort veiligheid ingebouwd dat je niets meer kunt versturen van je email, dit zou vrij gemakkelijk opgelost moeten kunnen worden door een nieuw wachtwoord aan te maken en een uurtje te wachten. Dit heb ik ondertussen 3 keer gedaan en kom maar niet verder. Ik blijf maar in die save modus. Na 3 dagen vind ik het ook wel leuk geweest.

Is er iemand die dit snel kan oplossen zodat ik mijn accounts weer terug kan krijgen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Basiki
Level 4
Topicstarter

Sorry dat ik zomaar reageer. Maar toen ik nog een keer belde en hij mijn account gereset heeft waren mijn problemen opgelost 

Bekijk in context

0 Kudos
18 Reacties 18
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator kan het e-mailadres voor je herstellen.

 

voor de andere accounts kan je beter contact opnamen met Linkedin, Etorro, epic games en EA games etc. nadat je e-mailadres is hersteld natuurlijk 

 

0 Kudos
Basiki
Level 4
Topicstarter

Ik wil niets liever 🙂

Basiki
Level 4
Topicstarter

https://account.ziggo.nl/account/overzicht?messages=VODAFONE_ONLY_USER

 

Dit is waar ik telkens weer in terug als ik me aanmeld 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

en via https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare ?

 

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je zowel je Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd als je emailadres wachtwoord?

Basiki
Level 4
Topicstarter

Ik kan alleen maar “mijn ziggo” ww veranderen. Ik kan niet bij de ww van mijn e-mail accounts komen

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat gebeurt er als je op Naar Mijn Ziggo klikt?

 

 

Bert_1-1656754863885.png

 

0 Kudos
Basiki
Level 4
Topicstarter
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Basiki

Irritant dat het maar niet wil lukken! Wil je bij je postcode in het community profiel tussen haakjes jouw gebruikersnaam van Mijn Ziggo invoegen? Wij duiken dan even de systemen in om de oplossing te zoeken:D

Basiki
Level 4
Topicstarter

Gedaan ( hoop ik ) 🙂

0 Kudos
Basiki
Level 4
Topicstarter

Hi @Madelon is er al iets bekend?

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedenavond @Basiki, ik zie een andere gebruikersnaam staan dan dat jij gebruikt. Je kunt de juiste gebruikersnaam opvragen via deze link: https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten Hiermee kom je in het juiste scherm terecht. 

0 Kudos
Basiki
Level 4
Topicstarter

Helaas maar dat werkt niet. Ik weet dat mijn gebruikersnaam anders is.

(mod edit: gebruikersnaam Mijn Ziggo weggehaald) Of te wel fijn dat je me wilt helpen maar dat is ook niet mijn oplossing! Ik blijf hopen op een oplossing maar dan denk ik echt dat jullie iets in jullie systemen moet veranderen. Het heeft niets met mijn inloggen te maken (volgens mij) @Lotte 

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

De gebruikersnaam is inderdaad wel bekend zie ik, het wijzigen van het wachtwoord was daarmee ook gelukt. 
Nu dus alleen nog naar de pagina met Producten, internet en dan wachtwoord van het betreffende mailadres wijzigen om het op te lossen. 
Het is dat het wijzigen van je wachtwoord voor e-mail in jouw beheer ligt, ik zou je hier namelijk graag mee uit de brand helpen! 
Ik heb de melding doorgezet naar collega's om te kijken wat hier speelt want ik heb hier vandaag nog een mee gehad die alleen op de accountpagina terecht kwam. 
Hopelijk is het lek daarmee snel boven en kun jij je wachtwoord voor mail weer aanpassen om te kunnen versturen. 

0 Kudos
Basiki
Level 4
Topicstarter

Kan nu niet inloggen. 

kan me niet opnieuw registreren 

kan ook geen login gegevens opvragen

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Basiki, het is een tijdje geleden. Lukt het je inmiddels om in te loggen bij mijn Ziggo? 

0 Kudos
Basiki
Level 4
Topicstarter

Sorry dat ik zomaar reageer. Maar toen ik nog een keer belde en hij mijn account gereset heeft waren mijn problemen opgelost 

0 Kudos