1
Vraag
2
Reacties
Basiki

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn ziggo account zit vast in een "save modus"

Mijn email is gehacked. Nu is er ergens op de wereld iemand die geld van mij wil hebben. Gezien ik dat niet ga doen is hij mij aan het pesten. Hij de email adressen verandert van bijvoorbeeld Linkedin, Etorro, epic games en EA games. In deze kan ik nu niet meer komen. Nu heb ik 4 keer gebeld met ziggo en hoop dat deze laatste mij wel goed heeft geholpen ( hij kende het probleem). Als je gehacked wordt dan heeft ziggo een soort veiligheid ingebouwd dat je niets meer kunt versturen van je email, dit zou vrij gemakkelijk opgelost moeten kunnen worden door een nieuw wachtwoord aan te maken en een uurtje te wachten. Dit heb ik ondertussen 3 keer gedaan en kom maar niet verder. Ik blijf maar in die save modus. Na 3 dagen vind ik het ook wel leuk geweest.

Is er iemand die dit snel kan oplossen zodat ik mijn accounts weer terug kan krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Sorry dat ik zomaar reageer. Maar toen ik nog een keer belde en hij mijn account gereset heeft waren mijn problemen opgelost 

Bekijk in context

18 Reacties 18
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan het e-mailadres voor je herstellen.

 

voor de andere accounts kan je beter contact opnamen met Linkedin, Etorro, epic games en EA games etc. nadat je e-mailadres is hersteld natuurlijk 

 

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik wil niets liever 🙂

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

https://account.ziggo.nl/account/overzicht?messages=VODAFONE_ONLY_USER

 

Dit is waar ik telkens weer in terug als ik me aanmeld 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

en via https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare ?

 

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je zowel je Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd als je emailadres wachtwoord?

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan alleen maar “mijn ziggo” ww veranderen. Ik kan niet bij de ww van mijn e-mail accounts komen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat gebeurt er als je op Naar Mijn Ziggo klikt?

 

 

Bert_1-1656754863885.png

 

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Basiki

Irritant dat het maar niet wil lukken! Wil je bij je postcode in het community profiel tussen haakjes jouw gebruikersnaam van Mijn Ziggo invoegen? Wij duiken dan even de systemen in om de oplossing te zoeken:D

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gedaan ( hoop ik ) 🙂

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Madelon is er al iets bekend?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedenavond @Basiki, ik zie een andere gebruikersnaam staan dan dat jij gebruikt. Je kunt de juiste gebruikersnaam opvragen via deze link: https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten Hiermee kom je in het juiste scherm terecht. 

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Helaas maar dat werkt niet. Ik weet dat mijn gebruikersnaam anders is.

(mod edit: gebruikersnaam Mijn Ziggo weggehaald) Of te wel fijn dat je me wilt helpen maar dat is ook niet mijn oplossing! Ik blijf hopen op een oplossing maar dan denk ik echt dat jullie iets in jullie systemen moet veranderen. Het heeft niets met mijn inloggen te maken (volgens mij) @Lotte 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

De gebruikersnaam is inderdaad wel bekend zie ik, het wijzigen van het wachtwoord was daarmee ook gelukt. 
Nu dus alleen nog naar de pagina met Producten, internet en dan wachtwoord van het betreffende mailadres wijzigen om het op te lossen. 
Het is dat het wijzigen van je wachtwoord voor e-mail in jouw beheer ligt, ik zou je hier namelijk graag mee uit de brand helpen! 
Ik heb de melding doorgezet naar collega's om te kijken wat hier speelt want ik heb hier vandaag nog een mee gehad die alleen op de accountpagina terecht kwam. 
Hopelijk is het lek daarmee snel boven en kun jij je wachtwoord voor mail weer aanpassen om te kunnen versturen. 

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kan nu niet inloggen. 

kan me niet opnieuw registreren 

kan ook geen login gegevens opvragen

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Basiki, het is een tijdje geleden. Lukt het je inmiddels om in te loggen bij mijn Ziggo? 

Basiki
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Sorry dat ik zomaar reageer. Maar toen ik nog een keer belde en hij mijn account gereset heeft waren mijn problemen opgelost 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic