Hoe kan ik met mijn TomTom thuis via WIFI de updates downloaden?
mijn router laat 5ghz zien maar mijn TomTom komt niet verder dan 2.4.
Wat kan ik doen om het toch werkende te krijgen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan je zelf door naar http://192.168.178.1 te gaan, dan inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord in Oud Ziggo en in UPC is dit de Pincode op de onderkant modem.
Ga vervolgens naar Geavanceerde instellingen
Klik dan op Draadloos
Klik vervolgens op draadloos signaal
Bij mij staan ze uitgevinkt, maar de 2,4 GHz kan je zo aanvinken en als je opslaan klikt staat deze aan, bij de optie Beveiliging zie je het password staan die je nodig hebt.
Werkt dit niet met je TomTom zet dan eens het Gastennetwerk aan, die gaat buiten modem om, wel te benaderen door gasten maar modem kunnen ze dan moeilijker bereiken, maar wil soms ook helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De 2,4 GHz aanzetten op je router, als die nog niet aanstaat?
Hallo Bert,
Kan ik dat zelf en hoe werkt het dan bij ziggo?
Groet, Augustinus
Dit kan je zelf door naar http://192.168.178.1 te gaan, dan inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord in Oud Ziggo en in UPC is dit de Pincode op de onderkant modem.
Ga vervolgens naar Geavanceerde instellingen
Klik dan op Draadloos
Klik vervolgens op draadloos signaal
Bij mij staan ze uitgevinkt, maar de 2,4 GHz kan je zo aanvinken en als je opslaan klikt staat deze aan, bij de optie Beveiliging zie je het password staan die je nodig hebt.
Werkt dit niet met je TomTom zet dan eens het Gastennetwerk aan, die gaat buiten modem om, wel te benaderen door gasten maar modem kunnen ze dan moeilijker bereiken, maar wil soms ook helpen.
Lieve mensen,
Ik heb huiswerk gekregen, maar ik ga het proberen, mijn dank!
Groet Augustinus
Heb je het huiswerk gemaakt @Augustinus? We hopen dat je een tien gehaald hebt!
Hallo, Lotte,
Ben er nog niet aan toegekomen. Zodra ik het op bgn oplossing werkende heb zal ik reageren.
Groet, Augustinus
Goedemorgen @Augustinus
We wachten inmiddels al 3 weken op een terugkoppeling, maar horen niets meer van je.
Hoe lijkt het? Heb je onze hulp nog nodig?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.