Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik kom de laatste tijd veel problemene tegemoet, het gaat odner andere meer om een Technicolor TC7200U. Ik ontvang 20 MB per seconde als ik de speedtest uitvoer via google, terwijl ons abonnement uit 250MB/s bestaat. Recent hebben wij een tweede smart TV aangeschaft en deze aan een internet kabel aangesloten met een wifiversterker echter achter mijn computer tijdens het gamen krijg ik een ping van 2000MS(ping).
….Mijn broer heeft ook een verlengstuk en komt hier geen problemen tegemoet, wij dus wel!
Van mij ( ik ben net zoals u klant van Ziggo ) mag u doen en laten wat u wilt met uw huis netwerk. Maar u moet een Ziggo moderator overtuigen, dat de problemen bij u in de 7200 zit en niet in uw netwerk. Met zo'n aansluiting/netwerk kon dat wel eens moeilijk worden. Of een Ziggo mod moet de 7200 per definitie te oud vinden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mijn computer is bekabeld, echter voor mijn computer gebruik ik geen Ziggo booster waarbij internet kabel ook gebruikt kan worden, de reden hiervoor is omdat mijn Ziggo booster nog slechter is dan de MB/s dan de afbeelding hierboven. Soms krijg ik helemaal geen internet als ik de LAN van mijn Ziggo booster gebruik. LAN kabel = CAT6
De wifiboosters zijn via stopcontact.
PS: mijn excuses voor de slechte foto's ik kom er moeilijk bij.
Ligt dat ergens los aan een lang stuk kabel? Het is lastig te zien of de de oorspronkelijke kabel daar de woning binnen komt.
De groene Ziggo coax is inderdaad nergens te zien en de AOP lijkt los te liggen. Het lijkt er inderdaad op dat de groene Ziggo coax verlengd is door een zwarte coax. Dat zou een oorzaak kunnen zijn voor allerlei problemen, zoals lage down/up-load.
Tevens doet die open uit/ingang op de splitter het geheel ook een goed, want zo is het een ingang voor allerlei stoorsignalen.
Waar loopt die zwarte ( coax ) kabel heen? Ligt er in de meterkast b.v. nog een groen coax of is in een hoek van de woonkamer ( aan de straat kant ) nog een coax stopcontact?
Ziggo wil eigenlijk niet dat hun groene coax verlengd wordt. De afstand AOP en het Ziggo modem/router mag enkele meters zijn.
Zou de groene coax in/op een AOP zijn afgemonteerd, dan zou u met een wat langere coaxkabel ( direct op de AOP aangesloten ) kunnen proberen, om zo het Ziggo modem/router verder weg ( max +/- 5 meter ) te zetten. Maar die coax moet dan wel een goede kabelkeur coax zijn.
Zoals het nu aangesloten is, wordt het afgekeurd door Ziggo. Nu hoeft Ziggo niet alles goed te keuren, want zolang het werkt, dan is er niets aan de hand. Werkt het echter niet ….. ja ….. dan ….. is het wel een probleem.
Tevens is er nu geen galvanische scheiding, tussen het Ziggo netwerk en uw thuis netwerk. Nu hoeft dat niet direct negatief te zijn, maar dit zou wel een reden voor problemen kunnen zijn.
Om uw Ziggo aansluiting goed te kunnen testen, zal de 7200 direct op de groene coax aangesloten moeten worden. Die testresultaten geven enig houvast.
Het probleem is, dat de modem in de woonkamer staat en deze kabel in een muur gaat naar de meterkast zelf toe. Ik heb vele problemen tegemoet, soms valt alles plat en de maximale mb dat mijn pc krijgt is 20MB/S. Nu dat wij een nieuwe smart TV aangeschaft hebben dat ook verbonden is aan een netwerk kabel is het soms onmogelijk om zonder ping op mijn computer te gamen. We praten hier over 2000MS (ping) terwijl deze gewoonijk op 23 zit. Een progamma of een game downloaden is ook niet meer te doen vanwege de lange wachttijd. Nu heeft mijn broer onlangs ook ziggo aangeschaft, dezelfde bundel echter andere modem en zijn huis heeft vele malen sterker internet. Zijn huis ligt een straat verder op dus we zitten in dezelfde buurt. Wat kan ik nu het beste doen?
Ps: Mijn broer heeft ook een verlengstuk en komt hier geen problemen tegemoet, wij dus wel!
….Mijn broer heeft ook een verlengstuk en komt hier geen problemen tegemoet, wij dus wel!
Van mij ( ik ben net zoals u klant van Ziggo ) mag u doen en laten wat u wilt met uw huis netwerk. Maar u moet een Ziggo moderator overtuigen, dat de problemen bij u in de 7200 zit en niet in uw netwerk. Met zo'n aansluiting/netwerk kon dat wel eens moeilijk worden. Of een Ziggo mod moet de 7200 per definitie te oud vinden.
Dit is de enige aop die wij hebben… Wij hebben geen aop zoals u in de vorige reactie verstuurd heeft.
Emre27 wrote:
Dit is waar dat box aan vast zit, en deze ligt in de buurt van de meeterkast inderdaad
is dat door een ziggo monteur zo aangesloten?
Alles wat te zien is in de afbeeldingen is vroeger door een monteur gedaan. Wij hebben er thuis geen verstand van.
de zware kabel is niet goed op de connector gemonteerd waardoor straling van buitenaf in de coax netwerk kan komen
Ik zal in de ochtend deze kabel eerst losmaken en de modem op de groene coax kabel aansluiten wat aangeraden is door diverse mensen, en daarna mijn internet testen. Of mijn modem is te oud of de zwarte kabel moet dan inderdaad opgelost worden.
Dit is de enige aop die wij hebben… Wij hebben geen aop zoals u in de vorige reactie verstuurd heeft.
Emre27 wrote:
Dit is waar dat box aan vast zit, en deze ligt in de buurt van de meeterkast inderdaad
is dat door een ziggo monteur zo aangesloten?
Alles wat te zien is in de afbeeldingen is vroeger door een monteur gedaan. Wij hebben er thuis geen verstand van.
de zware kabel is niet goed op de connector gemonteerd waardoor straling van buitenaf in de coax netwerk kan komen
Ik zal in de ochtend deze kabel eerst losmaken en de modem op de groene coax kabel aansluiten wat aangeraden is door diverse mensen, en daarna mijn internet testen. Of mijn modem is te oud of de zwarte kabel moet dan inderdaad opgelost worden.
daar zou dan een monteur voor moten komen het is niet toegestaan om zelf aan het aop en de kabel naar het aop te sleutelen
een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
Dit is de enige aop die wij hebben… Wij hebben geen aop zoals u in de vorige reactie verstuurd heeft.
Emre27 wrote:
Dit is waar dat box aan vast zit, en deze ligt in de buurt van de meeterkast inderdaad
is dat door een ziggo monteur zo aangesloten?
Alles wat te zien is in de afbeeldingen is vroeger door een monteur gedaan. Wij hebben er thuis geen verstand van.
de zware kabel is niet goed op de connector gemonteerd waardoor straling van buitenaf in de coax netwerk kan komen
Ik zal in de ochtend deze kabel eerst losmaken en de modem op de groene coax kabel aansluiten wat aangeraden is door diverse mensen, en daarna mijn internet testen. Of mijn modem is te oud of de zwarte kabel moet dan inderdaad opgelost worden.
daar zou dan een monteur voor moten komen het is niet toegestaan om zelf aan het aop en de kabel naar het aop te sleutelen
een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
Hoe kan ik het beste een moderator inschakelen voor deze situatie?