Mijn outlook mappen zijn grotendeels verdwenen. Een enkele staat nog maar is leeg.
als ik zoek krijg ik nog wel de mails boven water, dus ergens zitten ze er nog wel in.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als de mappen daar ook niet zichtbaar (meer) zijn dan zal het opnieuw instellen van outlook geen oplossing bieden. Ik vermoed dat de mails die dan nog gevonden worden bij een zoekopdracht ergens in een cache zitten. Dus dat zou betekenen dat het zelfs per apparaat zou kunnen verschillen welke mails er nog gevonden worden of welke niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op wat voor apparaat met welke systeemsoftware met welk mailprogramma?
Gebruik je in het mailprogramma POP of IMAP?
Is alle mail en mappen nog wel te zien in de webmail? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Nee in webmail is ook niets te zien.
Het betreft mijn iPad.
de rest vraag ik nog even na
Hallo Bert,
Ik gebruik IMAP
Als je IMAP gebruikt, dan is alles wat op je webmail staat het enige, wat je zeker nog hebt.
Mogelijk in Archief of de Prullenbak of onder Mappen.
Met IMAP kijkt Outlook op de mailserver van Ziggo en laat dat zien, maar haalt niet altijd alles letterlijk op.
"als ik zoek krijg ik nog wel de mails boven water, dus ergens zitten ze er nog wel in."
Waar zoek je dan? In Outlook of in de webmail?
Ik zoek dan gewoon in mijn outlook.
@Bert je geeft aan dat niet altijd alles letterlijk opgehaald wordt. Zou het dan een idee zijn om @Loes61 via de webmail te laten kijken of de situatie daar wel (nog) klopt. Als daar nog wel alles aanwezig is zou het een synchronisatie probleem kunnen zijn en wellicht het opnieuw instellen van outlook een oplossing?
Beste Jansmarcel, in webmail heb ik de mappen ook niet meer.
gr loes
Als de mappen daar ook niet zichtbaar (meer) zijn dan zal het opnieuw instellen van outlook geen oplossing bieden. Ik vermoed dat de mails die dan nog gevonden worden bij een zoekopdracht ergens in een cache zitten. Dus dat zou betekenen dat het zelfs per apparaat zou kunnen verschillen welke mails er nog gevonden worden of welke niet.
Oké . Dank je voor het mee denken!
Ja klopt inderdaad, op een oude pc heb ik de mappen structuur terug gevonden met veel mails.een vreemd allemaal.
ik heb nu maar alles op een harde schijf gezet.
Mooi dat de mails dan toch niet weg zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.