1
Vraag
2
Reacties
Patjoew

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Mijn oude email + login werken niet meer

Ik probeerde mijn oude mail in te komen maar hij komt niet meer voor bij het oude https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo en natuurlijk inloggen lukt ook niet. Vervelende is dat mijn itunes en alles eraan gekoppelt is. Hopelijk is dit op te lossen.. Het gaat nog om een chello  email adres.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1000Likes

Geeft niets, @Patjoew
Ik heb een opdracht aangemaakt om het chello account te herstellen. Dit kan maximaal 4 werkdagen duren. Wil je over 4 dagen weer eens in jouw Mijn Ziggo kijken om te kijken of het emailadres weer zichtbaar is?

Bekijk in context

33 Reacties 33
huffie00

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb hetzelfde maar dan met mijn oude @Home adres ,hopelijk lossen ze dit snel op

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Bump omhoog

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ik doe maar weer een bumpje omhoog want krijg geen reactie. Dit word nu toch wel een beetje vervelend

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 9010Posts
  • 561Oplossingen
  • 2293Likes

heb je recent het abonnement gewijzigd ?

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ja internet is nu naar giga gegaan. Maar het was al hiervoor gebeurt. 

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 9010Posts
  • 561Oplossingen
  • 2293Likes

is daarbij het klantnummer gewijzigd ?

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Niet dat ik weet? want de upcmail van het hoofd account werkt nog wel namelijk. Het was al eens verwijdert paar jaar terug en toen hadden ze het ook weer aangemaakt

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 9010Posts
  • 561Oplossingen
  • 2293Likes

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic zij kunnen nakijken in het administratiesysteem waarom het e-mail adres niet zichtbaar is in mijn Ziggo en het oplossen

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1104Posts
  • 123Oplossingen
  • 508Likes

Hi @Patjoew! Zeker naar dat je e-mailadres ineens niet meer zichtbaar is. Stond die voorheen wel onder je gegevens in MijnZiggo? Kun je dat adres eens onder je gegevens zetten bij je profiel? Dan kijk ik even voor je na waar het e-mailadres gebleven is! 

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Gedaan, ik weet dat die ooit erbij stond inclusief een aantal aliassen, maar ik heb nooit echt mijn ziggo zo veel in de gaten gehouden. Totdat het opeens niet meer werkte

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1104Posts
  • 123Oplossingen
  • 508Likes

Ik heb net gezien dat hier een issue mee was maar je zou het adres weer moeten zien in MijnZiggo! Wil je nog eens checken? 

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

sorry voor de late reactie erg druk met werk, op moment lukt inloggen niet krijg steeds een wit scherm op moment van inloggen,  https://www.vodafone.nl/sso/j_spring_security_check staat er dan verder niks. Ik zal morgen avond weer proberen.

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Het email adres lijkt niet meer als alias of apart account te zijn gekoppelt. Hij staat er namelijk nog steeds niet tussen. Ik geef wel op welke 2 adressen zijn gekoppelt in mijn info

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

BUMP

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 9010Posts
  • 561Oplossingen
  • 2293Likes

meestal komt een moderator binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic door drukte kan het wat langer duren,

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 768Likes

Ook sorry voor onze late reactie @Patjoew. Wel fijn dat je profiel in de tussentijd is bijgewerkt.

Laat ik met het goede nieuws beginnen: op basis van je adres kom ik 2 mailadressen tegen op je Mijn Ziggo account 🙂 Vermoedelijk gaat er daarom iets mis met het inloggen.

Wat opvalt is namelijk dat het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op de Community, anders is dan het e-mailadres/ de gebruikersnaam van Mijn Ziggo. Het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op de Community, is gekoppeld aan alleen een MyVodafone account. Het staat verder los van Mijn Ziggo.

Via deze pagina achterhaal je het juiste mailadres dat je nodig hebt om in te loggen op je Mijn Ziggo pagina. Dat mailadres is gekoppeld aan een Mijn Ziggo en een MyVodafone account en via Producten en Internet kun je de mailinstellingen wijzigen.

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Dat is het probleem niet ik weer wat mijnziggo is om in te loggen. Ik heb ooit dit mail adres gebruikt mijn hotmail als het goed is. Omdat ik die vaker gebruikte dan ziggo mail. Het gaat er juist om dat mijn upcmail is verdwenen en die was altijd gekoppelt al aan mijn inlog voor mijn ziggo. Die is er toen speciaal bijgezet. Omdat toen chello verdween alle mail adressen aliassen werden verwijdert. Na veel moeite terug gekregen. En nu werkt dus dat account niet meer. De eerste email adres die ik in mijn profiel heb. Als je wilt kan ik ook reageren op dit bericht met mijn echte inlog voor mijnziggo

Patjoew
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Om duidelijkheid de laatste 2 email adrsssen die kan ik gewoon bij. En mijn inlog is de bert veriant voor mijn ziggo totaal geen probleem mee. En was vroeger gcj

BMeijer54

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hierbij met mijn hoofd account ingelogged. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic