1
Vraag
2
Reacties
blondie66nl

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mijn modem zou geactiveerd worden nadat de juiste gegevens zijn doorgebeld.

In Mijn Ziggo staan gegevens van apparatuur die naar mij opgestuurd zijn, maar die ik weer terug gestuurd heb. Nu heb ik gisteren bij nieuwe apparatuur gekregen en deze gegevens zijn doorgebeld en mijn modem zou geactiveerd worden, maar nu een dag later heb ik nog steeds geen internet. Ik hoop dat iemand dit snel kan oppakken!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10359Posts
  • 1109Oplossingen
  • 9996Likes

Goedemiddag @blondie66nl. Erg vervelend dat het allemaal zo stroef verloopt! Maar zoals het lijkt kan ik je blij maken met wat goed nieuws. Ik controleerde net je klantnummer en zie dat er 10 minuten geleden een administratieve handeling is verwerkt en het modem is geactiveerd. Ik kon hem echter net nog niet (goed) uitlezen. Kun je het modem eens kort van de stroom halen?

Bekijk in context

blondie66nl
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Anne B, bedankt voor je reactie. Ik ben naar een fysieke VodafoneZiggo winkel gegaan en hier hebben ze de juiste apparatuur nummer kunnen inkloppen en 15 min. later was mijn modem geactiveerd. Iets wat mij tot nu toe niet was gelukt via de Ziggo medewerkers ;-/ Gelukkig heb ik nu eindelijk internet!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77256Posts
  • 5248Oplossingen
  • 22914Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10359Posts
  • 1109Oplossingen
  • 9996Likes

Goedemiddag @blondie66nl. Erg vervelend dat het allemaal zo stroef verloopt! Maar zoals het lijkt kan ik je blij maken met wat goed nieuws. Ik controleerde net je klantnummer en zie dat er 10 minuten geleden een administratieve handeling is verwerkt en het modem is geactiveerd. Ik kon hem echter net nog niet (goed) uitlezen. Kun je het modem eens kort van de stroom halen?

blondie66nl
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Anne B, bedankt voor je reactie. Ik ben naar een fysieke VodafoneZiggo winkel gegaan en hier hebben ze de juiste apparatuur nummer kunnen inkloppen en 15 min. later was mijn modem geactiveerd. Iets wat mij tot nu toe niet was gelukt via de Ziggo medewerkers ;-/ Gelukkig heb ik nu eindelijk internet!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic