Vraag
Reacties
Oplossing
blondie66nl
Level 2

Mijn modem zou geactiveerd worden nadat de juiste gegevens zijn doorgebeld.

In Mijn Ziggo staan gegevens van apparatuur die naar mij opgestuurd zijn, maar die ik weer terug gestuurd heb. Nu heb ik gisteren bij nieuwe apparatuur gekregen en deze gegevens zijn doorgebeld en mijn modem zou geactiveerd worden, maar nu een dag later heb ik nog steeds geen internet. Ik hoop dat iemand dit snel kan oppakken!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @blondie66nl. Erg vervelend dat het allemaal zo stroef verloopt! Maar zoals het lijkt kan ik je blij maken met wat goed nieuws. Ik controleerde net je klantnummer en zie dat er 10 minuten geleden een administratieve handeling is verwerkt en het modem is geactiveerd. Ik kon hem echter net nog niet (goed) uitlezen. Kun je het modem eens kort van de stroom halen?

Bekijk in context

blondie66nl
Level 2
Topicstarter

Beste Anne B, bedankt voor je reactie. Ik ben naar een fysieke VodafoneZiggo winkel gegaan en hier hebben ze de juiste apparatuur nummer kunnen inkloppen en 15 min. later was mijn modem geactiveerd. Iets wat mij tot nu toe niet was gelukt via de Ziggo medewerkers ;-/ Gelukkig heb ik nu eindelijk internet!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

0 Kudos
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @blondie66nl. Erg vervelend dat het allemaal zo stroef verloopt! Maar zoals het lijkt kan ik je blij maken met wat goed nieuws. Ik controleerde net je klantnummer en zie dat er 10 minuten geleden een administratieve handeling is verwerkt en het modem is geactiveerd. Ik kon hem echter net nog niet (goed) uitlezen. Kun je het modem eens kort van de stroom halen?

blondie66nl
Level 2
Topicstarter

Beste Anne B, bedankt voor je reactie. Ik ben naar een fysieke VodafoneZiggo winkel gegaan en hier hebben ze de juiste apparatuur nummer kunnen inkloppen en 15 min. later was mijn modem geactiveerd. Iets wat mij tot nu toe niet was gelukt via de Ziggo medewerkers ;-/ Gelukkig heb ik nu eindelijk internet!