In Mijn Ziggo staan gegevens van apparatuur die naar mij opgestuurd zijn, maar die ik weer terug gestuurd heb. Nu heb ik gisteren bij nieuwe apparatuur gekregen en deze gegevens zijn doorgebeld en mijn modem zou geactiveerd worden, maar nu een dag later heb ik nog steeds geen internet. Ik hoop dat iemand dit snel kan oppakken!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @blondie66nl. Erg vervelend dat het allemaal zo stroef verloopt! Maar zoals het lijkt kan ik je blij maken met wat goed nieuws. Ik controleerde net je klantnummer en zie dat er 10 minuten geleden een administratieve handeling is verwerkt en het modem is geactiveerd. Ik kon hem echter net nog niet (goed) uitlezen. Kun je het modem eens kort van de stroom halen?
Beste Anne B, bedankt voor je reactie. Ik ben naar een fysieke VodafoneZiggo winkel gegaan en hier hebben ze de juiste apparatuur nummer kunnen inkloppen en 15 min. later was mijn modem geactiveerd. Iets wat mij tot nu toe niet was gelukt via de Ziggo medewerkers ;-/ Gelukkig heb ik nu eindelijk internet!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Goedemiddag @blondie66nl. Erg vervelend dat het allemaal zo stroef verloopt! Maar zoals het lijkt kan ik je blij maken met wat goed nieuws. Ik controleerde net je klantnummer en zie dat er 10 minuten geleden een administratieve handeling is verwerkt en het modem is geactiveerd. Ik kon hem echter net nog niet (goed) uitlezen. Kun je het modem eens kort van de stroom halen?
Beste Anne B, bedankt voor je reactie. Ik ben naar een fysieke VodafoneZiggo winkel gegaan en hier hebben ze de juiste apparatuur nummer kunnen inkloppen en 15 min. later was mijn modem geactiveerd. Iets wat mij tot nu toe niet was gelukt via de Ziggo medewerkers ;-/ Gelukkig heb ik nu eindelijk internet!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.