Henk D

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn mailbox is opeens leeg?

mijn inbox is opeen leeg kent iemand dit probleem?

 

 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Graag wat meer informatie?

 

Is dat in een mailprogramma en zo ja, welk mailprogramma op welke systeemsoftware?

Heb je nog andere apparaten die de mail binnenhalen?

Zo ja, wat gebruik je in de mailprogramma's? POP of IMAP?

 

Gebruik je de webmail?

Zo nee, zie je in de webmail nog wel je mails? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

Henk D
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert, ik gebruik alleen de webmail kan wel mail ontvangen en versturen. thx

 

gr Henk

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is een vreemde toestand.

Ik zou sowieso het wachtwoord van je mail veranderen in Mijn Ziggo onder Internet en dan onder E-mailadressen.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat vreemd dat de mail verdwenen is, @Henk D Goed dat je hulp zoekt bij de Ziggo Community en welkom hier!

Het is onmogelijk dat mail zomaar verdwijnt, hier moet altijd een aanleiding voor zijn. In de meeste gevallen van "verdwenen mail" heeft het met mailprogramma's te maken zoals @Bert ook al suggereerde.

Soms wordt een oude computer, tablet of telefoon weer eens van stal gehaald. Met de verkeerde instellingen en een internetverbinding kan deze de mailbox zo leeg trekken. Is dit in jouw geval mogelijk? Dit is slechts een voorbeeld hoor, de opties zijn oneindig over hoe het gebeurd kan zijn. Wil je voor jezelf eens nagaan wat je de afgelopen dagen hebt gedaan?

Soms werkt de browser niet mee. Wil je het eens via een andere browser proberen?

Wanneer er echt geen aanleiding is voor het verdwijnen van de mails, dan is het wachtwoord aanpassen inderdaad de beste optie. 

Henk D
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi thx, Ik werk met een haast nieuwe Chromebook en heb meerdere email accounts die nog wel in orde zijn ik heb een andere browser gebruikt en mij ww aangepast. Het probleem blijft de mailbox is leeg tot  8-7-2021. Erg vervelend . Gr Henk

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Waarop heb je deze emailadressen ingesteld?
Je weet zeker dat je gebruik maakt van de webmail van Ziggo en niet van een andere webmail of emailprogramma? 
Hier lijkt het namelijk wel verdacht veel op wanneer je na 08-07 gewoon alle mails hebt. Net of blijven de mails een week in jouw mailprogramma staan (synchroniseert het programma een week).

Wil je eens inloggen op de Ziggo webmail? Daar moeten al jouw mails nog staan.

Uitgelicht topic