1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Bert1234!

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mijn internet valt regelmatig ff weg heb iig een oud abonnee overname punt

Mijn internet valt regelmatig ff weg

heb iig een oud abonnee overname punt 

zou dit graag vervangen willen hebben

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert1234!
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

na de tip van Jan F heb ik vanochtend de helpdesk gebeld, die keken mee in de systemen en ter plaatse via de leuke foto deel app. ze zien idd een storing, morgen komt er een monteur om het AOP te vervangen, de verwachting is dat het probleem zou moeten verhelpen. Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we iig 1 boosdoener van het lijstje afstrepen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78783Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23530Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, morgen hier langskomen in dit topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes

@Bert1234!  schreef:

.....

heb iig een oud abonnee overname punt 

zou dit graag vervangen willen hebben


Wie van de meer dan 146.000 Community leden wilt u aan huis hebben? U kunt beter de helpdesk bellen. Die kan een monteur sturen.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemorgen @Bert1234!,


Welkom op de Community!
Irritant dat het internet regelmatig wegvalt, logisch dat je hiervoor een oplossing wil!

Ik zie dat er in de tussentijd ook contact is geweest met de klantenservice en dat er een monteursafspraak is gemaakt.
Op basis van de foto, lijkt mij dat ook een logische vervolgstap.

Laat je weten hoe het met de internetverbinding gaat nadat de monteur is geweest?
 

Bert1234!
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

na de tip van Jan F heb ik vanochtend de helpdesk gebeld, die keken mee in de systemen en ter plaatse via de leuke foto deel app. ze zien idd een storing, morgen komt er een monteur om het AOP te vervangen, de verwachting is dat het probleem zou moeten verhelpen. Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we iig 1 boosdoener van het lijstje afstrepen. 

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2787Posts
  • 290Oplossingen
  • 2312Likes

Goedemorgen @Bert1234!

Dat klinkt als een adequaat plan! Hoe is het monteursbezoek afgelopen? Ben je inmiddels uit de brand of heb je nog ergens hulp bij nodig?