Mijn internet valt regelmatig ff weg
heb iig een oud abonnee overname punt
zou dit graag vervangen willen hebben
Opgelost! Ga naar oplossing.
na de tip van Jan F heb ik vanochtend de helpdesk gebeld, die keken mee in de systemen en ter plaatse via de leuke foto deel app. ze zien idd een storing, morgen komt er een monteur om het AOP te vervangen, de verwachting is dat het probleem zou moeten verhelpen. Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we iig 1 boosdoener van het lijstje afstrepen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, morgen hier langskomen in dit topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Bert1234! schreef:
.....
heb iig een oud abonnee overname punt
zou dit graag vervangen willen hebben
Wie van de meer dan 146.000 Community leden wilt u aan huis hebben? U kunt beter de helpdesk bellen. Die kan een monteur sturen.
Goedemorgen @Bert1234!,
Welkom op de Community!
Irritant dat het internet regelmatig wegvalt, logisch dat je hiervoor een oplossing wil!
Ik zie dat er in de tussentijd ook contact is geweest met de klantenservice en dat er een monteursafspraak is gemaakt.
Op basis van de foto, lijkt mij dat ook een logische vervolgstap.
Laat je weten hoe het met de internetverbinding gaat nadat de monteur is geweest?
na de tip van Jan F heb ik vanochtend de helpdesk gebeld, die keken mee in de systemen en ter plaatse via de leuke foto deel app. ze zien idd een storing, morgen komt er een monteur om het AOP te vervangen, de verwachting is dat het probleem zou moeten verhelpen. Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we iig 1 boosdoener van het lijstje afstrepen.
Goedemorgen @Bert1234!
Dat klinkt als een adequaat plan! Hoe is het monteursbezoek afgelopen? Ben je inmiddels uit de brand of heb je nog ergens hulp bij nodig?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.