1
Vraag
2
Reacties
huffie00

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Mijn @home.nl mail adres is sinds 23/8/2022 verwijderd

Hallo,

Mijn @Home.nl e-mail adres is sinds 23/8/2022 verwijderd

Sinds vandaag 23/8/22 is mijn @Home.nl adres verwijderd en komt ook niet meer voor in Mijn Ziggo overzicht

(staan nu 3 email adressen in allemaal ziggo)

 

Hoe krijg ik mijn @Home.nl e-mail adres z.s.m. weer terug want er hangen allerlei diensten en andere zaken aan vast ?

P.S. Mijn klantnummer is: 13063187

 

Mvgr,

Erik huffenreuter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
huffie00
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Het is inmiddels vandaag opgelost

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Er is een storing waardoor oudere email adressen verdwijnen uit je Mijn Ziggo.

Er wordt hard gewerkt om het weer in orde te krijgen en ik zag in andere topics al dat weer emailadressen werkten.

Zet in je profiel achter je huisnummer je emailadres, dan kan een Ziggo moderator kijken hoe het ermee staat.

huffie00
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo

 

Ik kan dus niet mijn echte e-mail adres in mijn profiel zetten omdat ik daar dus niet bij kan

Ze kunnen als het goed is aan mijn klantnummer wel zien om welk @Home adres het gaat want die staat nog wel in mijn oude ziggo omgeving.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@huffie00 "Ik kan dus niet mijn echte e-mail adres in mijn profiel zetten omdat ik daar dus niet bij kan"

Het gaat erom dat dan direct gekeken kan worden waar dat verwijderde email adres in de systemen gebleven is, niet om je ermee te mailen.

 

Als dat emailadres in je oude Mijn Ziggo staat met een oud ander klantnummer, dan kan dat emailadres heel goed definitief afgesloten zijn, omdat die dan niet meer gekoppeld is aan een bestaand abonnement.

 

Heeft dat emailadres ooit in je nieuwe Mijn Ziggo gestaan?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@huffie00 Ik schreef: "Zet in je profiel achter je huisnummer je emailadres, dan kan een Ziggo moderator kijken hoe het ermee staat."

Dat is op een andere plaats dan het email adres wat je aan de Ziggo community hebt opgegeven en waardoor je meldingen krijgt als er iemand reageert.

huffie00
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo Bert

Aah ok ik heb nu mijn oude e-mail adres hier achter gezet ,hopelijk krijg ik snel weer toegang dit is zeer vervelend.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @huffie00. Welkom! 

Ik zie dat je hier ook met de klantenservice contact over hebt gehad en dat er een case aangemaakt is om je e-mailadres terug te vinden en te heractiveren. Deze case is nog in behandeling en ik kan dus ook niets bijdragen op dit moment :-(. 

huffie00
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Het is inmiddels vandaag opgelost

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic