Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Omdat ik niet meer mijn mails kan versturen, doordat mijn uitgaande mail. geblokkeerd is, wil ik het wachtwoord van mijn mailadres wijzigen. Maar dat lukt mij niet, want ik kan mijn mailadres niet in het overzichtje in Mijn Ziggo vinden. Vreemd... Want is mijn mailadres is nog wel gewoon actief.
In andere topics lees ik dezelfde verhalen en die werden geholpen door een Ziggo Medewerker. Hopelijk kan mijn probleem ook opgelost worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @grunnfred
Allereerst een warm welkom hier op de Ziggo Community. Fijn dat je ons forum hebt gevonden.
Als het noodzakelijk is je wachtwoord te wijzigen, is het wel zo handig als we jou die mogelijkheid in Mijn Ziggo ook bieden.
Bijzonder dat je e-mailadres niet zichtbaar is in je account. Dit gaan we dan ook voor je herstellen.
Binnen 48 uur is het weer zichtbaar en kun jij de nodige aanpassingen verwerken.
Het moet inmiddels zijn hersteld. Mijn collega heeft gister je voicemail ingesproken dat het is opgelost en je jouw e-mailaccount weer kan beheren via MijnZiggo 🙂
Hopelijk werkt alles weer zoals je bent gewend en is het probleem nu opgelost.
Mocht je nog hulp nodig hebben, trek gerust bij ons aan de bel.
Voor nu wens ik je een plezierige dag toe.
Even hardop gedacht:
Heb je een half jaar geleden een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer gekregen?
is het emailadres een alias wat onder een ander emailadres staat in je Mijn Ziggo?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Nee, geen nieuw abbonement en geen nieuw klantnummer.
Ik heb verder geen andere mailadressen bij ziggo, dus er is ook geen alias.
Postcode en huisnummer zijn ingevuld.
Goedemorgen @grunnfred
Allereerst een warm welkom hier op de Ziggo Community. Fijn dat je ons forum hebt gevonden.
Als het noodzakelijk is je wachtwoord te wijzigen, is het wel zo handig als we jou die mogelijkheid in Mijn Ziggo ook bieden.
Bijzonder dat je e-mailadres niet zichtbaar is in je account. Dit gaan we dan ook voor je herstellen.
Binnen 48 uur is het weer zichtbaar en kun jij de nodige aanpassingen verwerken.
Dank voor je bericht. Ik kreeg ook een brief van ziggo met de mededeling dat mijn mailadres is geblokkeerd met daarbij het verzoek om het wachtwoord te wijzigen via mijn ziggo. Maar dat kan ik dus juist niet. Ik neem aan dat de brief niet nav uw bericht is. Hopelijk kunnen jullie het voor mij herstellen. Ik heb zojuist gekeken in mijn ziggo en mijn mailadres is nog niet zichtbaar. Maar 48 uren zijn nog niet om 😉
Het moet inmiddels zijn hersteld. Mijn collega heeft gister je voicemail ingesproken dat het is opgelost en je jouw e-mailaccount weer kan beheren via MijnZiggo 🙂
Hopelijk werkt alles weer zoals je bent gewend en is het probleem nu opgelost.
Mocht je nog hulp nodig hebben, trek gerust bij ons aan de bel.
Voor nu wens ik je een plezierige dag toe.
Ja het is hersteld. Het mailadres is zichtbaar in MijnZiggo. Fijn! Dank u wel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...