Vraag
Reacties
Oplossing
grunnfred
Level 2

Mijn @home.nl adres staat niet meer in Mijn Ziggo

Omdat ik niet meer mijn mails kan versturen, doordat mijn uitgaande mail. geblokkeerd is, wil ik het wachtwoord van mijn mailadres wijzigen. Maar dat lukt mij niet, want ik kan mijn mailadres niet in het overzichtje in Mijn Ziggo vinden. Vreemd... Want is mijn mailadres is nog wel gewoon actief.

In andere topics lees ik dezelfde verhalen en die werden geholpen door een Ziggo Medewerker. Hopelijk kan mijn probleem ook opgelost worden.

 

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @grunnfred

 

Allereerst een warm welkom hier op de Ziggo Community. Fijn dat je ons forum hebt gevonden.

 

Als het noodzakelijk is je wachtwoord te wijzigen, is het wel zo handig als we jou die mogelijkheid in Mijn Ziggo ook bieden.

Bijzonder dat je e-mailadres niet zichtbaar is in je account. Dit gaan we dan ook voor je herstellen. 

Binnen 48 uur is het weer zichtbaar en kun jij de nodige aanpassingen verwerken.

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@grunnfred

 

Het moet inmiddels zijn hersteld. Mijn collega heeft gister je voicemail ingesproken dat het is opgelost en je jouw e-mailaccount weer kan beheren via MijnZiggo 🙂

Hopelijk werkt alles weer zoals je bent gewend en is het probleem nu opgelost. 

Mocht je nog hulp nodig hebben, trek gerust bij ons aan de bel.

 

Voor nu wens ik je een plezierige dag toe.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Even hardop gedacht:

Heb je een half jaar geleden een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer gekregen?

is het emailadres een alias wat onder een ander emailadres staat in je Mijn Ziggo?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
grunnfred
Level 2
Topicstarter

Nee, geen nieuw abbonement en geen nieuw klantnummer.

 

Ik heb verder geen andere mailadressen bij ziggo, dus er is ook geen alias.

 

Postcode en huisnummer zijn ingevuld.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @grunnfred

 

Allereerst een warm welkom hier op de Ziggo Community. Fijn dat je ons forum hebt gevonden.

 

Als het noodzakelijk is je wachtwoord te wijzigen, is het wel zo handig als we jou die mogelijkheid in Mijn Ziggo ook bieden.

Bijzonder dat je e-mailadres niet zichtbaar is in je account. Dit gaan we dan ook voor je herstellen. 

Binnen 48 uur is het weer zichtbaar en kun jij de nodige aanpassingen verwerken.

grunnfred
Level 2
Topicstarter

Dank voor je bericht. Ik kreeg ook een brief van ziggo met de mededeling dat mijn mailadres is geblokkeerd met daarbij het verzoek om het wachtwoord te wijzigen via mijn ziggo. Maar dat kan ik dus juist niet. Ik neem aan dat de brief niet nav uw bericht is. Hopelijk kunnen jullie het voor mij herstellen. Ik heb zojuist gekeken in mijn ziggo en mijn mailadres is nog niet zichtbaar. Maar 48 uren zijn nog niet om 😉

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@grunnfred

 

Het moet inmiddels zijn hersteld. Mijn collega heeft gister je voicemail ingesproken dat het is opgelost en je jouw e-mailaccount weer kan beheren via MijnZiggo 🙂

Hopelijk werkt alles weer zoals je bent gewend en is het probleem nu opgelost. 

Mocht je nog hulp nodig hebben, trek gerust bij ons aan de bel.

 

Voor nu wens ik je een plezierige dag toe.

grunnfred
Level 2
Topicstarter

Ja het is hersteld. Het mailadres is zichtbaar in MijnZiggo. Fijn! Dank u wel.