Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@smalhout1 schreef: "(dat heet technische dienst, laat me niet lachen)"
Ziggo heeft geen technische dienst voor de eigen apparaten van klanten, dat staat nergens, Ziggo heeft een klantenservice, voor het geval en iets niet goed mocht werken met hun diensten.
Ziggo levert als dienst uitsluitend de internetverbinding en ondersteunt geen eigen apparatuur, als je een internet verbinding hebt en vrijwel de maximale snelheid, dan is de rest voor jezelf.
Het zou ook ondoenlijk zijn om alle tig duizend verschillende apparaten met tig verschillende versies te ondersteunen, dat vindt je bij geen één provider.
Welke camera's zijn het, graag merk en model met letters en cijfers?
Wie heeft de camera's bij aanschaf geïnstalleerd?
Mogelijk kan iemand je helpen die dezelfde camera's heeft en weet hoe één en ander in te stellen.
Ziggo heeft wel een stappenplan hoe de port forwards in te stellen, maar dan moet je op zijn minst zelf de poortnummers weten en de gebruiksaanwijzing tot je beschikking hebben van de camera's.
Port forwarding op de Connectbox - Ziggo Community
Zie je wel in je modem de Port Forward functie?