1
Vraag
2
Reacties
Rutger_Ates

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Ziggo account activeren per e-mail lukt niet

Wanneer ik mijn account wil activeren met de bevestigingse-mail, lukt dit niet. Zie hieronder. Ik blijf telkens dezelfde melding ontvangen als ik probeer mijn account te activeren.

1/2:

Rutger_Ates_0-1650122927253.png

2/2:

Rutger_Ates_1-1650122969994.png

 

Met vriendelijke groet,

 

Rutger

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 548Likes

Goedemorgen @Rutger_Ates! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😞

Het probleem dat je ervaart is bekend bij ons en om dit op te lossen zal ik dit voor je moeten doorsturen naar een andere afdeling. Zij zullen dit handmatig voor je fiksen, vaak binnen 5 werkdagen. Een terugkoppeling hiervan krijgen we jammer genoeg niet. Mijn advies is daarom om het later deze week nogmaals te proberen. Hopelijk lukt het activeren van je Mijn Ziggo account dan zonder tegen deze foutmelding aan te lopen. 

 

We horen het graag!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61232Posts
  • 4151Oplossingen
  • 15503Likes

Probeer straks nog eens een keer, mogelijk is er een tijdelijke storing.

Geen resultaat, dan kan een Ziggo moderator in de achtergrond kijken en de nodige stappen nemen en/of de juiste mensen bereiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2902Posts
  • 130Oplossingen
  • 1728Likes

Dag @Rutger_Ates 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. [Z]IGGO moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.

Volgens mij lijkt het erop dat je e-mailadres nog niet is geverifieerd. Je profielpagina vind je hier en daar kun je zien of je er een ✔️ bij je e-mailadres staat.

 

Rutger_Ates
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas. Alles geprobeerd, maar tevergeefs. Ik blijf de foutmelding krijgen. Verder heb ik alles gecontroleerd, alles moet kloppen.

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2902Posts
  • 130Oplossingen
  • 1728Likes

Tsja @Rutger_Ates dat is lullig.

Een Ziggo-moderator zal dit voor je kunnen oplossen.

Maar het is Pasen en dan zal de bezetting mogelijk wat minder zijn.

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2902Posts
  • 130Oplossingen
  • 1728Likes

Ik zag dat @Rikst on-line is. Wellicht kan hier hulp worden geboden. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 548Likes

Goedemorgen @Rutger_Ates! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😞

Het probleem dat je ervaart is bekend bij ons en om dit op te lossen zal ik dit voor je moeten doorsturen naar een andere afdeling. Zij zullen dit handmatig voor je fiksen, vaak binnen 5 werkdagen. Een terugkoppeling hiervan krijgen we jammer genoeg niet. Mijn advies is daarom om het later deze week nogmaals te proberen. Hopelijk lukt het activeren van je Mijn Ziggo account dan zonder tegen deze foutmelding aan te lopen. 

 

We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic