Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wanneer ik mijn account wil activeren met de bevestigingse-mail, lukt dit niet. Zie hieronder. Ik blijf telkens dezelfde melding ontvangen als ik probeer mijn account te activeren.
1/2:
2/2:
Met vriendelijke groet,
Rutger
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Rutger_Ates! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😞
Het probleem dat je ervaart is bekend bij ons en om dit op te lossen zal ik dit voor je moeten doorsturen naar een andere afdeling. Zij zullen dit handmatig voor je fiksen, vaak binnen 5 werkdagen. Een terugkoppeling hiervan krijgen we jammer genoeg niet. Mijn advies is daarom om het later deze week nogmaals te proberen. Hopelijk lukt het activeren van je Mijn Ziggo account dan zonder tegen deze foutmelding aan te lopen.
We horen het graag!
Probeer straks nog eens een keer, mogelijk is er een tijdelijke storing.
Geen resultaat, dan kan een Ziggo moderator in de achtergrond kijken en de nodige stappen nemen en/of de juiste mensen bereiken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dag @Rutger_Ates
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. [Z]IGGO moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Volgens mij lijkt het erop dat je e-mailadres nog niet is geverifieerd. Je profielpagina vind je hier en daar kun je zien of je er een ✔️ bij je e-mailadres staat.
Helaas. Alles geprobeerd, maar tevergeefs. Ik blijf de foutmelding krijgen. Verder heb ik alles gecontroleerd, alles moet kloppen.
Tsja @Rutger_Ates dat is lullig.
Een Ziggo-moderator zal dit voor je kunnen oplossen.
Maar het is Pasen en dan zal de bezetting mogelijk wat minder zijn.
Ik zag dat @Rikst on-line is. Wellicht kan hier hulp worden geboden.
Goedemorgen @Rutger_Ates! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😞
Het probleem dat je ervaart is bekend bij ons en om dit op te lossen zal ik dit voor je moeten doorsturen naar een andere afdeling. Zij zullen dit handmatig voor je fiksen, vaak binnen 5 werkdagen. Een terugkoppeling hiervan krijgen we jammer genoeg niet. Mijn advies is daarom om het later deze week nogmaals te proberen. Hopelijk lukt het activeren van je Mijn Ziggo account dan zonder tegen deze foutmelding aan te lopen.
We horen het graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...