Ik ondervind sinds een aantal maanden problemen met de stabiliteit van de VPN connectie.
ik werk 2 dagen thuis, waarbij ik een directe verbinding maak met kantoor middels een VPN verbinding.
Deze verbinding moet ik over de dag gezien minimaal 8 tot 15 keer maken.
ik heb diverse keren contact gehad met Ziggo, met telkens andere adviezen.
- kabel aansluitpunt in Meterkast naar modem vervangen.
- splitter aansluitpunt Meterkast vervangen.
- kabel van modem naar aansluitpunt laptop. (**Er zit nog wel een eigen switch box tussen )
** kabel van modem naar verdieping vervangen door een door ziggo geleverde kabel. Op de verdieping switch. Van switch naar laptop nieuwe kabel naar laptop.
Ik heb bij de helpdesk Ziggo alles al een keer voorbij horen komen, waarvan mogelijke oplossingen met nieuwe kabels is vervangen.
- het zou liggen aan mijn switch.
- modem omruilen (ik heb een Ziggo smartWifi modem (connectionbox) van Arris of Compal.
- zelfs eigen WiFi versterkers worden opgevoerd om het probleem van een rechtstreeks bekabelde verbinding onstabiel te maken.
Wie kan mij helpen?