Vraag
Reacties
Bokkerijder
Level 1

Mijn Home e-mail adressen werken niet meer, hoe zit dit?

@Home mail adressen werken niet meer. Ik heb er 3, mijn vrouw 1. Geven een melding dat de account offline zijn. Accounts vragen om het wachtwoord, maar dat lost het probleem niet op.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
11 Reacties 11
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Bokkerijder - goed dat je hier je probleem komt melden. Ik kan me voorstellen dat het erg zuur is nu je ineens niet meer bij 3 e-mailadressen kan!

Zie je in Mijn Ziggo de betreffende e-mailadressen nog wel staan?

Of krijg je hier een foutmelding te zien bijvoorbeeld?

Ik hoor het graag even van je!

0 Kudos
Bokkerijder
Level 1
Topicstarter

Hallo Welmoed, nee de bewuste emailadressen staan niet meer in mijn Ziggo, echter dat is prima te verklaren. De bewuste emailadressen zijn van mijn eerste @Home contract, die bestaan al meer dan 30 jaar. Hebben tot nu toe prima gewerkt tot de vorige week. Ik las gisteren in de krant dat er bij Microsoft een probleem was wat gevolgen had wereldwijd voor email verkeer. Miljoenen mensen kunnen niet meer in hun email. Wellicht hoort dit probleem daarbij.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Oke, helder! Ik ga je een privé bericht sturen zodat je mij de betreffende e-mailadressen kan geven.

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Bokkerijder , hier een update vanuit ons. 2 van de 3 e-mailadressen zijn inmiddels hersteld. Naar verwachting zijn de werkzaamheden uiterlijk woensdag afgerond. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

staat er helemaal los van,

Ziggo gebruikt geen mail van Microsoft 

0 Kudos
Bokkerijder
Level 1
Topicstarter

Hallo Meindert, goed dat mijn probleem is opgepakt, echter de mail werkt nog steeds niet. Melding is dat de imap.ziggo.nl server niet reageert. Groet 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Wat een teleurstelling dat je nog steeds foutmeldingen krijgt @Bokkerijder. Zou je eens willen proberen in te loggen in de webmail?

0 Kudos
Bokkerijder
Level 1
Topicstarter

Hallo Marco, 1 van de 3 mailadressen werkt in de webmail. 

groet

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Bokkerijder , wat irritant dat dit nog niet is opgelost bij je. Wanneer ik in je Mijn Ziggo account kijk, zie ik twee e-mailadressen staan die inmiddels zijn hersteld. Blijkbaar is een derde nog niet hersteld. Daar heb ik gelijk intern actie voor ondernomen om deze ook te herstellen.

Je geeft aan dat 1 van de 3 mailadressen werkt. De andere die zichtbaar is in je Mijn Ziggo account, kun je daar niet op inloggen? Ook niet na een wachtwoord reset? 

0 Kudos
Bokkerijder
Level 1
Topicstarter

Hoi Meindert, ik kan op 1 adres inloggen, het vvornaam. Achternaam @ home adres. De andere 2 geven een foutmelding: inloggen is momenteel niet mogelijk, probeer het straks nogmaals.  Kan ook geen wachtwoord reset uitvoeren ik zie geen mailadressen in Mijn ziggo.

0 Kudos