Vraag
Reacties
Bokkerijder
Level 2

Mijn Home e-mail adressen werken niet meer, hoe zit dit?

@Home mail adressen werken niet meer. Ik heb er 3, mijn vrouw 1. Geven een melding dat de account offline zijn. Accounts vragen om het wachtwoord, maar dat lost het probleem niet op.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
20 Reacties 20
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Bokkerijder - goed dat je hier je probleem komt melden. Ik kan me voorstellen dat het erg zuur is nu je ineens niet meer bij 3 e-mailadressen kan!

 

Zie je in Mijn Ziggo de betreffende e-mailadressen nog wel staan?

Of krijg je hier een foutmelding te zien bijvoorbeeld?

 

Ik hoor het graag even van je!

0 Kudos
Bokkerijder
Level 2
Topicstarter

Hallo Welmoed, nee de bewuste emailadressen staan niet meer in mijn Ziggo, echter dat is prima te verklaren. De bewuste emailadressen zijn van mijn eerste @Home contract, die bestaan al meer dan 30 jaar. Hebben tot nu toe prima gewerkt tot de vorige week. Ik las gisteren in de krant dat er bij Microsoft een probleem was wat gevolgen had wereldwijd voor email verkeer. Miljoenen mensen kunnen niet meer in hun email. Wellicht hoort dit probleem daarbij.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Oke, helder! Ik ga je een privé bericht sturen zodat je mij de betreffende e-mailadressen kan geven.

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Bokkerijder , hier een update vanuit ons. 2 van de 3 e-mailadressen zijn inmiddels hersteld. Naar verwachting zijn de werkzaamheden uiterlijk woensdag afgerond. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

staat er helemaal los van,

Ziggo gebruikt geen mail van Microsoft 

0 Kudos
Bokkerijder
Level 2
Topicstarter

Hallo Meindert, goed dat mijn probleem is opgepakt, echter de mail werkt nog steeds niet. Melding is dat de imap.ziggo.nl server niet reageert. Groet 

 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Wat een teleurstelling dat je nog steeds foutmeldingen krijgt @Bokkerijder. Zou je eens willen proberen in te loggen in de webmail?

0 Kudos
Bokkerijder
Level 2
Topicstarter

Hallo Marco, 1 van de 3 mailadressen werkt in de webmail. 

groet

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Bokkerijder , wat irritant dat dit nog niet is opgelost bij je. Wanneer ik in je Mijn Ziggo account kijk, zie ik twee e-mailadressen staan die inmiddels zijn hersteld. Blijkbaar is een derde nog niet hersteld. Daar heb ik gelijk intern actie voor ondernomen om deze ook te herstellen.
 

Je geeft aan dat 1 van de 3 mailadressen werkt. De andere die zichtbaar is in je Mijn Ziggo account, kun je daar niet op inloggen? Ook niet na een wachtwoord reset? 

0 Kudos
Bokkerijder
Level 2
Topicstarter

Hoi Meindert, ik kan op 1 adres inloggen, het vvornaam. Achternaam @ home adres. De andere 2 geven een foutmelding: inloggen is momenteel niet mogelijk, probeer het straks nogmaals.  Kan ook geen wachtwoord reset uitvoeren ik zie geen mailadressen in Mijn ziggo.

 

Bokkerijder
Level 2
Topicstarter

Hoi Meindert, inmiddels werkt t 2 e adres ook weer. Nu nog het @razcall.com adres. Dat geeft nog foutmelding.

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Bokkerijder , fijn dat ook de tweede weer werkt. Voor het laatste e-mailadres zie ik nog geen opdracht. Wil je dat e-mailadres in je profiel onder het kopje "Persoonlijke opmerkingen" noteren? Dit is alleen voor ons zichtbaar. Klik hier om naar je profiel te gaan. Dan ga ik nog even achter het laatste e-mailadres voor je aan! 😉

0 Kudos
Bokkerijder
Level 2
Topicstarter

Hoi Jesse in dat persoonlijke veld mogen geen @ of . Worden getypt. Heb het adres zo duidelijk mogelijk neergezet.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@Bokkerijder Het genoemde e-mailadres is geen @Ziggo mailadres. Razcall is geen domein van Ziggo en wordt ook niet door ons beheerd. Het herstellen van dat e-mailadres door ons is daarom ook niet mogelijk. Neem hiervoor contact op met de host van het emailaccount.

0 Kudos
Bokkerijder
Level 2
Topicstarter

Hoi Yamyla, nou @razcall.com is een mailadres geweest van @Home. Dit is toch door Ziggo overgenomen! De inkomende server behorende bij dit adres is pop. Ziggo. Nl. lijkt me dus wel degelijk bij jullie te horen. Groet.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik kende het domein razcall.com nog niet, maar het is inderdaad duidelijk wel in beheer bij Ziggo. Een WHOIS laat zien dat het domein op 14-4-2008 aangemaakt is, het mailadres kan dus hoogstens (bijna) 17 jaar oud zijn. Ik ben benieuwd of het adres met een herstelactie weer toegankelijk gemaakt en aan Mijn Ziggo gekoppeld kan worden. Het domein zou ook aan het overzicht op IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo toegevoegd kunnen worden.

 

Screenshot 2025-03-25 151835.png Screenshot 2025-03-25 153524.png

Shane
Community Moderator
Community Moderator

We gaan het in ieder geval een goede poging wagen @Bokkerijder. Als het ons lukt om ook dit e-mail adres te herstellen gaan we dat zeker doen. Ik heb nu ook een case aangemaakt voor dit e-mail adres. Binnen 5 werkdagen wordt dit opgepakt. 

Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Bokkerijder ,

 

Ik heb gecontroleerd wat de voortgang is op dit moment. Mijn collega @Shane heeft Case ID 15422658 succesvol aangemaakt. Het duurt tot mijn spijt iets langer voordat het opgepakt en verwerkt is. Wees gerust dat wij dit voor jou in de gaten houden en blijven monitoren. We laten opnieuw wat van ons horen in dit topic zodra er meer bekend is.