@Home mail adressen werken niet meer. Ik heb er 3, mijn vrouw 1. Geven een melding dat de account offline zijn. Accounts vragen om het wachtwoord, maar dat lost het probleem niet op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Hi @Bokkerijder - goed dat je hier je probleem komt melden. Ik kan me voorstellen dat het erg zuur is nu je ineens niet meer bij 3 e-mailadressen kan!
Zie je in Mijn Ziggo de betreffende e-mailadressen nog wel staan?
Of krijg je hier een foutmelding te zien bijvoorbeeld?
Ik hoor het graag even van je!
Hallo Welmoed, nee de bewuste emailadressen staan niet meer in mijn Ziggo, echter dat is prima te verklaren. De bewuste emailadressen zijn van mijn eerste @Home contract, die bestaan al meer dan 30 jaar. Hebben tot nu toe prima gewerkt tot de vorige week. Ik las gisteren in de krant dat er bij Microsoft een probleem was wat gevolgen had wereldwijd voor email verkeer. Miljoenen mensen kunnen niet meer in hun email. Wellicht hoort dit probleem daarbij.
Oke, helder! Ik ga je een privé bericht sturen zodat je mij de betreffende e-mailadressen kan geven.
Hallo @Bokkerijder , hier een update vanuit ons. 2 van de 3 e-mailadressen zijn inmiddels hersteld. Naar verwachting zijn de werkzaamheden uiterlijk woensdag afgerond.
staat er helemaal los van,
Ziggo gebruikt geen mail van Microsoft
Hallo Meindert, goed dat mijn probleem is opgepakt, echter de mail werkt nog steeds niet. Melding is dat de imap.ziggo.nl server niet reageert. Groet
Wat een teleurstelling dat je nog steeds foutmeldingen krijgt @Bokkerijder. Zou je eens willen proberen in te loggen in de webmail?
Hallo Marco, 1 van de 3 mailadressen werkt in de webmail.
groet
Hallo @Bokkerijder , wat irritant dat dit nog niet is opgelost bij je. Wanneer ik in je Mijn Ziggo account kijk, zie ik twee e-mailadressen staan die inmiddels zijn hersteld. Blijkbaar is een derde nog niet hersteld. Daar heb ik gelijk intern actie voor ondernomen om deze ook te herstellen.
Je geeft aan dat 1 van de 3 mailadressen werkt. De andere die zichtbaar is in je Mijn Ziggo account, kun je daar niet op inloggen? Ook niet na een wachtwoord reset?
Hoi Meindert, ik kan op 1 adres inloggen, het vvornaam. Achternaam @ home adres. De andere 2 geven een foutmelding: inloggen is momenteel niet mogelijk, probeer het straks nogmaals. Kan ook geen wachtwoord reset uitvoeren ik zie geen mailadressen in Mijn ziggo.
Hoi Meindert, inmiddels werkt t 2 e adres ook weer. Nu nog het @razcall.com adres. Dat geeft nog foutmelding.
Goedemiddag @Bokkerijder , fijn dat ook de tweede weer werkt. Voor het laatste e-mailadres zie ik nog geen opdracht. Wil je dat e-mailadres in je profiel onder het kopje "Persoonlijke opmerkingen" noteren? Dit is alleen voor ons zichtbaar. Klik hier om naar je profiel te gaan. Dan ga ik nog even achter het laatste e-mailadres voor je aan! 😉
Hoi Jesse in dat persoonlijke veld mogen geen @ of . Worden getypt. Heb het adres zo duidelijk mogelijk neergezet.
@Bokkerijder Het genoemde e-mailadres is geen @Ziggo mailadres. Razcall is geen domein van Ziggo en wordt ook niet door ons beheerd. Het herstellen van dat e-mailadres door ons is daarom ook niet mogelijk. Neem hiervoor contact op met de host van het emailaccount.
Hoi Yamyla, nou @razcall.com is een mailadres geweest van @Home. Dit is toch door Ziggo overgenomen! De inkomende server behorende bij dit adres is pop. Ziggo. Nl. lijkt me dus wel degelijk bij jullie te horen. Groet.
Ik kende het domein razcall.com nog niet, maar het is inderdaad duidelijk wel in beheer bij Ziggo. Een WHOIS laat zien dat het domein op 14-4-2008 aangemaakt is, het mailadres kan dus hoogstens (bijna) 17 jaar oud zijn. Ik ben benieuwd of het adres met een herstelactie weer toegankelijk gemaakt en aan Mijn Ziggo gekoppeld kan worden. Het domein zou ook aan het overzicht op IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo toegevoegd kunnen worden.
We gaan het in ieder geval een goede poging wagen @Bokkerijder. Als het ons lukt om ook dit e-mail adres te herstellen gaan we dat zeker doen. Ik heb nu ook een case aangemaakt voor dit e-mail adres. Binnen 5 werkdagen wordt dit opgepakt.
Goedemiddag @Bokkerijder ,
Ik heb gecontroleerd wat de voortgang is op dit moment. Mijn collega @Shane heeft Case ID 15422658 succesvol aangemaakt. Het duurt tot mijn spijt iets langer voordat het opgepakt en verwerkt is. Wees gerust dat wij dit voor jou in de gaten houden en blijven monitoren. We laten opnieuw wat van ons horen in dit topic zodra er meer bekend is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.