bij gebruik van microsoft teams met meerdere collega's krijg ik last van onderbrekingen en valt teams weg.
download snelheid lijkt goed, maar als ik in het modem kijk zie ik de volgende signaalwaardes:
zijn de signaalwaardes van de kabel verkeerd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@K100rs1000 Balen dat je ook vandaag weer problemen ervaart met de verbinding! Het lijkt mij goed dat er opnieuw iemand komt kijken. Ik heb een afpsraak geregeld op dinsdag 4 mei 2021 tussen 08:00 uur en 13:00 uur. Mocht het dan niet schikken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken te wijzigen. Neem van te voren goed de richtlijnen door m.b.t. de Coronamaatregelen. Zo houden we het monteursbezoek voor iedereen veilig.Laat je na het monteursbezoek weten wat jouw bevindingen zijn?
De monteur is langs geweest en heeft een gloednieuw AOP aangelegd en een stukje verloop van de 'dikke' groene coax (welke uit de grond komt) geheel vervangen.
Op dit moment ervaar ik geen problemen meer met video-vergaderingen 🙂 en haal ik de komplete download/upload snelheid.
Wat mij betreft is dit probleem vakkundig opgelost 🙂
Goed te lezen dat het probleem is opgelost.
Nog vele Team vergaderingen zonder uitval gewenst.😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.