Vraag
Reacties
Oplossing
K100rs1000
Level 5

Microsoft Teams valt steeds weg, zowel bedraad als op wifi

bij gebruik van microsoft teams met meerdere collega's krijg ik last van onderbrekingen en valt teams weg.

 

download snelheid lijkt goed, maar als ik in het modem kijk zie ik de volgende signaalwaardes:

download-1.PNG

download-2.PNG

upstream.PNG

 zijn de signaalwaardes van de kabel verkeerd?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen
22 Reacties 22
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@K100rs1000 Balen dat je ook vandaag weer problemen ervaart met de verbinding! Het lijkt mij goed dat er opnieuw iemand komt kijken. Ik heb een afpsraak geregeld op dinsdag 4 mei 2021 tussen 08:00 uur en 13:00 uur. Mocht het dan niet schikken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken te wijzigen. Neem van te voren goed de richtlijnen door m.b.t. de Coronamaatregelen. Zo houden we het monteursbezoek voor iedereen veilig.Laat je na het monteursbezoek weten wat jouw bevindingen zijn?

0 Kudos
K100rs1000
Level 5
Topicstarter

De monteur is langs geweest en heeft een gloednieuw AOP aangelegd en een stukje verloop van de 'dikke' groene coax (welke uit de grond komt) geheel vervangen.

 

Op dit moment ervaar ik geen problemen meer met video-vergaderingen 🙂 en haal ik de komplete download/upload snelheid.

 

Wat mij betreft is dit probleem vakkundig opgelost 🙂

KBX458
Oud Community-lid

Goed te lezen dat het probleem is opgelost.

Nog vele Team vergaderingen zonder uitval gewenst.😉

0 Kudos