De downstream is met een waarde groter dan 12 dBmV boven de kritische grens. De RCS meldingen o.a. getuigen daarvan. De MDD meldingen duiden eveneens op een minder goede bereikbaarheid van de CMTS, waardoor na een time out, de verbinding opnieuw moet worden opgebouwd. Tijdens de opbouwfase is geen internetverkeer mogelijk, hetgeen je ervaart als onderbrekingen tijdens Teams. Er is dus geen volledige modemuitval.
De upstream heeft eveneens een probleem, gelet op de afwijkende frequenties.
De splitter is niet toereikend voor docsis 3.1 en kan worden vervangen door een POA-01B. Deze, evenals een nieuwe coaxkabel voor tussen AOP en connectbox kun je aanvragen bij de helpdesk, waarna ze gratis worden toegezonden.
Ook een moderator kan dit voor je regelen.
Ik heb het moderatieteam inmiddels gevraagd op afstand te kijken naar jouw verbinding.
Zorg er daarom voor dat je postcode en huisnummer in het community-profiel staan.
Moderators komen op werkdagen langs de topics, in de weekenden in beperkte mate.