Welk antwoord wil je waarover hebben?
Je ging volgens mij over een heel ander onderwerp praten.
Dus laten we opnieuw beginnen.
Ik krijg op 2 van m'n Microsoft accounts aanmerkingen en op 1 Microsoft account geen aanmerkingen
De aanmerkingen zijn:
"De opgegeven aanmerkingen werken niet of worden niet meer geaccepteerd door de dienstverlener, Verander ze alstublieft"
Maar ik heb al invullingen precies hetzelfde gegeven als dat Ziggo heeft opgegeven, zoals
Inkomende serverinstellingen
voor server: imap.outlook.com
serverpoort: 993
type versleuteling: TLS/SS:
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: mijn volledig e-mailadres
wachtwoord: mijn e-mailwachtwoord
Uitgaande severinstellingen
server: smtp.outlook.com
serverpoort: 587
type versleurling: STARTTLS
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: mijn volledige e-mailadres
Wachtwoord: mijn e-mailwachtwoord
En dan krijg ik evengoed de foutmeldingen al hierboven omschreven.
Wat zou de fout dan nog kunnen wezen?
Neem me nogmaals niet kwalijk als ik iets niet goed begrepen of beantwoord heb, maar ik was geheel in paniek.
MVG
Jan Filarski