Beste Ziggo,
Met vaste regelmaat valt mijn internet signaal weg, waarmee mijn smart home apparaten, Xbox Series X of internet op smart tv niet meer beschikbaar is. Dit herstelt zich meestal in 15 minuten, maar dan is doorgaans het leed al geschied (ben dan al weer uit een game gegooid of krijg disconnects op mijn tv e.d.).
Nu is gamen of YouTube kijken geen levensbehoefte, maar het is wel heel vervelend dat het iedere avond (dan kijk ik tv of game ik wel eens) hetzelfde verhaal is. Los van de tijdrovende klus om smart home apparaten en andere instellingen weer te corrigeren.
Ik zie in andere topics dat ik mijn downstream/upstream/netwerk historie moet delen, alsook een foto van de AOP (de hoofdaansluiting?). Verder maak ik gebruik van een ConnectBox modem in combinatie met een MediaBox Next. TV signaal is overigens altijd beschikbaar als het internet wegvalt, dus daar geen problemen.
Hoop dat de community of Ziggo mij kan helpen. Wellicht is het de aansluiting en kan een monteur het euvel verhelpen wellicht. Alvast dank voor uw/jullie reactie, Jochem Bron