De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste Ziggo beheerder,
Mij vader: maakt vis Dobber en verstuurd Factuur en Orders.:
Ziggo Account: xxx@ziggo.nl
Maar sinds kort krijgen we meldingen dat we niet meer uitgaande email kunnen versturen.
Onderwerp: FW:
Verzonden: 14-2-2022 13:38
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'xxx@nokia.com' op 14-2-2022 13:38
554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=JacInHI7sEkreJacKnMDu8;sid=JacInHI7sEkre;mta=smtp2.tb;d=20220214;t=133809[CET];ipsrc=84.104.101.169;
Hierdoor kan me vader geen email meer versturen, wel ontvangen ?
Alle Outlook setting heb ik meerder keren gecontroleerd en ge-check en ook gewijzigd en ook password.
Kunt ons aub zo spoedig mogelijk helpen, de helpdesk van Ziggo support komt hier niet verder mee.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijk groeten,
Sjors de Min, de zoon van R de Min
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost: Incidentnummer is : 220214-001928, solved, close.
Ook email, gestuurd, naar 'abuse@ziggo.nl' Ter informatie
Persoonlijke info, zoals volledige namen en e-mailadressen kun je beter niet openbaar plaatsen.
Zeker beide niet.
Aanpassen kan nog tot 1 uur na plaatsing bericht via het pijltje rechtsboven in je bericht.
Opgelost: Incidentnummer is : 220214-001928, solved, close.
Mag ik weten wat de oplossing is, want heb hetzelfde probleem en het incident kan ik niet inzien.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...