1
Vraag
2
Reacties
rdemin1951

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Message contains Spam Content

Beste Ziggo beheerder,

 

Mij vader: maakt vis Dobber en verstuurd Factuur en Orders.:

 

Ziggo Account: xxx@ziggo.nl

 

Maar sinds kort krijgen we meldingen dat we niet meer uitgaande email kunnen versturen.

 

      Onderwerp:  FW:

      Verzonden:  14-2-2022 13:38

 

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

 

      'xxx@nokia.com' op 14-2-2022 13:38

            554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=JacInHI7sEkreJacKnMDu8;sid=JacInHI7sEkre;mta=smtp2.tb;d=20220214;t=133809[CET];ipsrc=84.104.101.169;

 

 

Hierdoor kan me vader geen email meer versturen, wel ontvangen ?

 

Alle Outlook setting heb ik meerder keren gecontroleerd en ge-check en ook gewijzigd en ook password.

 

Kunt ons aub zo spoedig mogelijk helpen, de helpdesk van Ziggo support komt hier niet verder mee.

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijk groeten,

Sjors de Min,  de zoon van R de Min

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rdemin1951
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost:  Incidentnummer is : 220214-001928,   solved, close.

Bekijk in context

4 Reacties 4
rdemin1951
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ook email, gestuurd, naar 'abuse@ziggo.nl'  Ter informatie

Steefb
Expert
Expert
  • 11766Posts
  • 2248Oplossingen
  • 4098Likes

Persoonlijke info, zoals volledige namen en e-mailadressen kun je beter niet openbaar plaatsen.

Zeker beide niet.

 

Aanpassen kan nog tot 1 uur na plaatsing bericht via het pijltje rechtsboven in je bericht.

rdemin1951
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost:  Incidentnummer is : 220214-001928,   solved, close.

Paulus811

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mag ik weten wat de oplossing is, want heb hetzelfde probleem en het incident kan ik niet inzien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic