Ik zou graag mijn bestaande FritzRepeaters: 2400, 3000 en 6000 met Ziggo's SmartWifi modem (zwart) via mesh verbinding willen verbinden.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verbinden met het mesh systeem van het zwarte Ziggo modem gaat niet lukken, het mesh systeem van het het zwarte Ziggo modem werkt alleen samen met de SmartWifi pods van Ziggo.
Je Fritz apparaten kunnen wel samen werken als je een eigen modem van Fritz neemt en het modem van Ziggo ermee vervangt: FRITZ!Box | AVM Nederland
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verbinden met het mesh systeem van het zwarte Ziggo modem gaat niet lukken, het mesh systeem van het het zwarte Ziggo modem werkt alleen samen met de SmartWifi pods van Ziggo.
Je Fritz apparaten kunnen wel samen werken als je een eigen modem van Fritz neemt en het modem van Ziggo ermee vervangt: FRITZ!Box | AVM Nederland
In het algemeen is mesh slechts mogelijk bij producten van hetzelfde merk.
Ziggo SmartWifi met de pods van Ziggo bijvoorbeeld.
De Fritz!Box met Fritz!Repeaters enzovoort.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.