Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds vorige week heb een nieuwe modem (connectbox).
Ik heb ook een linksys mesh systeem.
Dit werkte met de vorige modem (niet connectbox) altijd goed.
Nu blijken er via het mesh systeem sommige apps op de telefoon niet meer goed te werken en anderen gewoon wel.
Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Ik heb met Linksys servicedesk gechat.
Na lang chatten hebben we het mesh systeem in bridge modus gezet. Dit lijkt de oplossing.
Ben er nog niet helemaal uit of ik dit zo wil want bepaalde functies van de linksys worden zo uitgezet.
Maar alle apps werken nu weer dus we kijken het even af.
Andere vraag: eventueel de modem/route van ziggo in bridge modus zetten: wat zijn de gevolgen?
Welke apps werken wel en welke niet?
Niet: weeronline, buienradar, OmroepBrabant nieuwsapp, Rabobank app, vodafone app, mijn ziggo, Digid
Wel: NOS app, Whatsapp, facebook, Instagram, marktplaats
Sommige werken weer trager dan normaal.
Welk IPv4 adres zie je als je op de link klikt?
Alleen de eerste 6 cijfers weergeven.
80.115.1
Dat is een uniek IPv4 adres, dat is goed.
Kijk eens of de instellingen op het modem als volgt staan:
1. Log in op de modem
2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen'
3. Klik op 'DHCP'
4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan
5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'
Bovenstaande is uitgevoerd.
En nu even afwachten wat er gebeurd @markvanzoggel
Bert, het heeft geen effect gehad. Probleem nog steeds aanwezig.
Ik ken Linksys niet goed genoeg, hopelijk komt er snel iemand langs die je op weg kan helpen.
Hi @markvanzoggel, hoe is het nu met de apps en de combinatie met het Linksys systeem?
Het topic is al even niet meer actief geweest, we zijn dus erg benieuwd of alles inmiddels werkt 🙂
Hallo,
Ik heb met Linksys servicedesk gechat.
Na lang chatten hebben we het mesh systeem in bridge modus gezet. Dit lijkt de oplossing.
Ben er nog niet helemaal uit of ik dit zo wil want bepaalde functies van de linksys worden zo uitgezet.
Maar alle apps werken nu weer dus we kijken het even af.
Andere vraag: eventueel de modem/route van ziggo in bridge modus zetten: wat zijn de gevolgen?
Wat fijn dat dit inmiddels is gelukt!
Bedoel je de gevolgen voor de apps en de instellingen met de Linksys?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...