1
Vraag
2
Reacties
Erik60

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mesh Wifi System

Beste Ziggo, 

 

Een poos geleden ontvingen wij van jullie een Whole Home Mesh Wi-Fi System. Om dit systeem heb ik echter nooit gevraagd en er ook geen behoefte aan. De doos staat al een poos in de weg. 

Zou ik deze terug kunnen sturen?

 

Deze vraag geldt ook voor mijn iets minder digitaal vaardige schoonmoeder: ***NAW gegevens door moderator verwijderd.***

 

Alvast dank voor de reactie! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 2357Posts
  • 201Oplossingen
  • 1175Likes

Hallo @Erik 6365BH 60 

Welkom bij de Ziggo community. Zoals Bert al aangaf is het niet veilig om je postcode en huisnummer zo bloot te geven aan de wereld, deze hebben we ook verwijderd uit je post en je community naam, waar deze ook in stond, is aangepast naar Erik60. Je kan nog steeds inloggen met hetzelfde wachtwoord.

 

Betreffende het mesh systeem, als je deze niet wilt (gaan) gebruiken dan kun je het beste even contact opnemen met Ziggo Zakelijk via 0800-0620. Zij zeggen het voor je op en dan kun je deze kosteloos retourneren. Ik kan dit helaas niet doen voor een zakelijk contract.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66703Posts
  • 4683Oplossingen
  • 18452Likes

@Erik60 Plaats geen privégegevens op dit openbare forum wat door heel de wereld te lezen is, als je geen oplichters aan de telefoon of de deur wenst of allerlei post.

 

Een Ziggo moderator zal deze privégegevens binnenkort hier weghalen.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 2357Posts
  • 201Oplossingen
  • 1175Likes

Hallo @Erik 6365BH 60 

Welkom bij de Ziggo community. Zoals Bert al aangaf is het niet veilig om je postcode en huisnummer zo bloot te geven aan de wereld, deze hebben we ook verwijderd uit je post en je community naam, waar deze ook in stond, is aangepast naar Erik60. Je kan nog steeds inloggen met hetzelfde wachtwoord.

 

Betreffende het mesh systeem, als je deze niet wilt (gaan) gebruiken dan kun je het beste even contact opnemen met Ziggo Zakelijk via 0800-0620. Zij zeggen het voor je op en dan kun je deze kosteloos retourneren. Ik kan dit helaas niet doen voor een zakelijk contract.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic