Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ben sinds enkele dagen gebruiker van Ziggo Mail. Voorheen outlook., daar was ik gewend een melding te krijgen, dat er afspraak in de agenda aan zat te komen. Kan ik dat in Ziggo ook instellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @hwou,
Je kunt bij het maken van een nieuwe afspraak een herinnering instellen. Als je kiest voor "Nieuwe afspraak" opent er een nieuw venster. Onderin het scherm onder "Herinnering" kun je klikken, er opent een nieuw venster met alle opties. Zorg bij de opties "Kennisgeving" en "Audio" wel dat je de webmail open laat staan in de browser.
En zorg dan dat automatisch afmelden op Nooit staat.
Ik denk het niet, ik ben het nog nooit tegengekomen in de instellingen.
Ziggo mail is via een browser en niet via een programma wat je meldingen verzorgt.
Hoi @hwou,
Je kunt bij het maken van een nieuwe afspraak een herinnering instellen. Als je kiest voor "Nieuwe afspraak" opent er een nieuw venster. Onderin het scherm onder "Herinnering" kun je klikken, er opent een nieuw venster met alle opties. Zorg bij de opties "Kennisgeving" en "Audio" wel dat je de webmail open laat staan in de browser.
En zorg dan dat automatisch afmelden op Nooit staat.
Hi @hwou! Ik ben benieuwd of het nog gelukt is met de mail. Laat je het ons weten? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...