@Sparco1955 Dat was inderdaad vreemd, maar kennelijk wordt er toch een iets andere weg gevolgd.
Ondertussen heb ik met verschillende browsers geprobeerd in te loggen op mijn ziggo en de enige waarmee het lukt is FireFox. Chrome, Edge, Safari en Opera, geven allemaal hetzelfde probleem (de foutmelding: NET::ERR_CERT_REVOKED). Ook heb ik de cache geleegd en geprobeerd in te loggen op een incognito tab. En voor de volledigheid, ik werk op een Mac. Verder heb ik een aantal van de tips opgevolgd op een blog van Kinsta (https://kinsta.com/nl/blog/your-connection-is-not-private/), maar dat haalde ook niet veel uit.
Toen het mij lukte om in te loggen via FireFox heb ik mijn wachtwoorden aangepast. In principe is het gevaar dus geweken, wat betreft de mogelijke hack van mijn mailaccount, maar vreemd blijft het wel dat ik met de meeste browsers niet kan inloggen. Mocht iemand je een idee hebben wat er mis is en wat ik eraan kan doen, dan hoor ik het graag.
In de bijlage heb ik een afbeelding met de foutmelding in Safari toegevoegd. Die leek me het meest informatief.