Goededag,
Ik krijg steeds meldingen op mijn Samsung s20 over een certificaat. Het komt steeds terug. En krij het niet weg.
Plaatje 1 is de melding.
Plaatje 2 is als ik er op klik.
plaatje 1
plaatje 2 krijg ik als ik na melding 1 op gebruiker druk.
Deze melding blijft steeds staan.
Wat is het? En wat moet ik doen om het weg te houden?
Constant
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Bert jij een idee ?
@Ronihd helaas niet, ik ken de Samsungs niet en heb geen idee waar te zoeken in Android.
Dat lijkt het Ziggo certificaat te zijn voor gebruik van Ziggo Hotspots.
@Constant67, goed dat je even in de lucht komt. Dergelijke meldingen zijn, als je ze niet verwacht, irritant of verwarrend. Ik ga vooralsnog ook mee met het idee van @ArieKanarie.
Krijg je deze melding als je verbinding zoekt met je wifi-netwerk? Kan je anders deze stappen eens uitvoeren en ons de uitkomst delen?
Hoi,
Ik krijg de melding bij opstart van de telefoon. Zowel met wifi als zonder wifi.
Hij gaat ook niet weg als ik hem open en op gebruiker druk of op annuleren.
Constant
Ik heb zitten speuren en lees her en der dat je het certificaat als veilig moet markeren om zo de melding te vermijden @Constant67. Wil je eens kijken of dat lukt? Dit kan via Instellingen -> Biometrie en beveiliging -> Andere beveiligingsinstellingen -> Beveiligingscertificaten weergeven. Staat het certificaat daar niet tussen ga dan eerst terug naar Andere beveiligingsinstellingen en vervolgens naar 'installeren uit apparaatopslag'.
Ik ben benieuwd! Laat je weten wat het effect is?
Hoi bedankt voor je reactie.
Ik heb gekeken en bij bebeilingscertificaten weergeven staat hij niet bij systeem maar bij gebruiker. Daar kan ik niets instellen. Bij jouw 2de oplossing staat hij nergens tussen.
Blijft zoeken helaas. Gisteravond ook al Google af lopen zoeken.
Het zou goed een ouder certificaat kunnen zijn, stel dan Ziggo wifispots eens opnieuw in. Bijvoorbeeld via de SmartWifi app.
Dank je voor reactie. Ik had dit idd al geprobeerd voordat ik de melding maakte.
Maar helaas.
Had je deze al gecheckt, @Dave123-
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.