Ik heb regelmatig een melding op mijn smartphone (Samsung Galaxy S22) dat Whatsapp “mobiele gegevens” gebruikt in plaats van WiFi (terwijl ik gewoon thuis ben).
Er verschijnt linksboven op mijn smartphone een WiFi teken met een uitroepteken erachter.
Het valt mij ook op dat Ziggo Go het regelmatig niet doet (dan krijg ik een zandloper).
Na opnieuw opstarten van mijn smartphone werkt Ziggo Go dan weer goed.
Heb ik wellicht een modem (Arris) dat niet goed werkt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb Bitdefender voor een paar dagen verwijderd; ik merk geen verschil.
Het staat nu weer aan: geeft mij bij browsen toch een veiliger gevoel.
Wel had ik weer even het “bellen via WiFi” teken rechtsboven op mijn Samsung smartphone.
Dat kan natuurlijk ook komen omdat het 4 of 5 GHz netwerk dan tijdelijk overbelast of niet beschikbaar is.
Verder geen problemen….
Als je geen verschil merkt, doe dan vooral hetgeen waarbij je jezelf het veiligst voelt! Mocht het toch weer gaan spelen, dan horen we dat uiteraard graag.
Het oorspronkelijke probleem is verholpen.
Ik krijg geen meldingen “WiFi gebruikt internet” meer na de reparatie van mijn Samsung Galaxy S22.
Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden; ik weet allen niet hoe dit te doen.
Top! Dan sluiten we het topic. Mocht er toch nog iets zijn, dan kun je hier altijd weer reageren of een nieuw topic starten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.