1
Vraag
2
Reageer en help mee
TFennema

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding buitenkast

Al  2 weken geleden melding gemaakt van open buitenkast , wanneer wordt deze eens gemaakt , binnenkort ligt de bekabeling eruit en hebben ede omliggende bewoners geen signaal meer

9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zou u een foto hier kunnen plaatsen van de beschadigde kast?

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@TFennema Goed dat je het hier meldt! Om deze melding te checken is naast de vraag van KBX458 de locatie ook van belang om dit even te kunnen verifiëren. Heb je hier een postcode van en eventueel een huisnummer in de buurt? Een locatielink van Google Maps zou helemaal fantastisch zijn.  Alvast bedankt voor je hulp! 

TFennema
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

** Moderator edit: Adresgegevens verwijderd ivm privacy **, de kast zit aan mijn zijmuur

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Door te klikken in je reactie op de naar beneden wijzende pijl kan je je reactie bewerken en de gegevens verwijderen, die nu voor heel Nederland zichtbaar zijn.

TFennema
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CDBF61DD-652D-468F-B06A-70EFEA05AEF6.jpeg

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Bedankt voor de toevoeging van de afbeelding. Ik begrijp je zorg dat iemand met kwade bedoelingen hier zo zijn gang kan gaan. Je eerste melding is al van 5 januari en heb het één en ander aan administratieve gegevens opgevraagd. Mijn collega's van het moderatieteam komen hier zo snel mogelijk op terug.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zie op je foto PTT staan, kast overgenomen door ziggo??

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Steefb Die zag ik ook staan. Daarom heb ik ook het één en ander opgevraagd. Ze komen er vast en zeker aankomende week op terug.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @TFennema

Even een update vanaf deze kant! We hebben achter de schermen informatie opgevraagd en goed nieuws! De wijkkast gaat vandaag hersteld worden 🙂

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic