Ook hier sinds update naar 18.1.2 bij 2x iPad en 1 x iPhone (zelfde account) teruggehaalde mail niet meer leesbaar.(Dit bericht is niet gedownload van de server). Oudere mails terughalen geen probleem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probeer eens de iPads en iPhone opnieuw op te starten.
@Ad13 Kun je iets specifieker zijn wat wel of niet werkt? Dan kunnen we wat dieper meedenken wat er an de hand zou kunnen zijn en gerichter naar een oplossing zoeken.
ik ben al jarenlang een Apple gebruiker met meerdere apparaten in huis, installeer altijd direct de updates maar ervaar nooit problemen na updates.
En mocht dat eventueel onverhoopt toch zo zijn, dan zorgt Apple heel snel voor bugfixes als het aan Apple zelf zou liggen.
Bekende issue bij apple
Start je iPhone opnieuw op. Open na het opnieuw opstarten de Mail-app opnieuw. Ga naar Instellingen > Mail > Accounts, selecteer het problematische account en verwijder start je iphone opnieuw op.. Voeg vervolgens het account opnieuw toe en zorg ervoor dat de optie "Mail" is ingeschakeld
Reeds geprobeerd…. Helaas. De 2 iPads en 1 IPhone hebben alle 3 het zelfde account. De nieuwe iPad in gebruik genomen met 18.1.2 en vervolgens de oude iPad ( na ruimte vrijgemaakt te hebben) en iPhone naar 18.1.2
Heb alle mail apps (3x apparaten) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd). Ook waar e-mail bewaard worden (Postbus instelligen) Alles doet het weer naar behoren. Allen bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.