1
Vraag
2
Reacties
Gwabber

Level 4
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Meerdere groene kabels?

Hey allen,

 

nu ik hier de community heb ontdekt, ga ik het gelijk bestoken met vragen 😉

 

Toen ik iets meer dan twee jaar geleden hier kwam wonen, werkte mijn ziggo televisie niet vanwege een kabelbreuk. Dit werd goed en snel opgelost door een nieuwe kabel te leggen vanaf de wijkkast naar onze woning. De AOP zit overigens in de woonkamer

 

Nu moest ik onlangs in de kruipruimte zijn voor elektra en wat zag ik tot mijn verbazing... Er kwamen nog twee groene coax kabels onder mijn meterkast mijn woning binnen. Ze zijn nergens op aangesloten, maar liggen daar opgerold.

 

Nu vroeg ik me af; waar zijn die voor en kan ik die gebruiken om evt mijn AOP te (laten) verplaatsen naar de meterkast?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Dit zijn vermoedelijk overblijfselen van de CAI (Centrale Antenne-Inrichting) en niet meer bruikbaar.

 

Voor het verplaatsen van het AOP (naar de meterkast) kun je een verzoek indienen via www.hoofdaansluiting.nl.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Dit zijn vermoedelijk overblijfselen van de CAI (Centrale Antenne-Inrichting) en niet meer bruikbaar.

 

Voor het verplaatsen van het AOP (naar de meterkast) kun je een verzoek indienen via www.hoofdaansluiting.nl.

Gwabber
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Was ook te mooi om waar te zijn haha... Zal eens kijken, kost een paar centen zo te zien 😛

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic