JPA1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox xl wifi 5ghz niet zichtbaar

Hallo, net mijn mediabox vervangen met eem mediabox xl. Functioneert opzicht okee. alleen wifi 5ghz niet zichtbaar. Iemand een idee hoe ik dit zichtbaar krijg? Bij mijn vorige mediabox was alles wel

zichtbaar. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JPA1, van harte welkom op de Ziggo Community, goed dat je ons hebt weten te vinden. En zeker, met een nieuwe mediabox is het soms even sleutelen.

Heb je geen extra modem? Dan kan je de instellingen van je Mediabox XL aanpassen middels deze stappen. 

Kom je er niet uit? Geen nood, stel je vragen gerust, met wat je zelf hebt getest. We helpen je graag verder! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

wat is de bedoeling? De mediabox XL heeft zijn eigen ingebouwde modem voor de interactieve functies.

Begrijp ik het goed dat je de MBXL als toegangspunt wil gebruiken, of wil je de mediabox zelf via wifi verbinden met een externe modem/router? Welke mediabox had je hiervoor ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Heb je ook een modem?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JPA1, van harte welkom op de Ziggo Community, goed dat je ons hebt weten te vinden. En zeker, met een nieuwe mediabox is het soms even sleutelen.

Heb je geen extra modem? Dan kan je de instellingen van je Mediabox XL aanpassen middels deze stappen. 

Kom je er niet uit? Geen nood, stel je vragen gerust, met wat je zelf hebt getest. We helpen je graag verder! 

Uitgelicht topic