Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Kan het password van mijn mediabox xl worden reset zonder dat de instellingen worden terug gezet naar fabrieksinstellingen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@bergjemaar Alle eigen instellingen in het modem wat in de mediabox XL aanwezig zijn.
Volgens mij niet, maar je weet nooit.
Een reset kan alleen uitgevoerd worden door een Ziggo moderator.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi Bert, dankjewel voor je reactie!
Ik heb je tip opgevolgd, nu nog wachten op zo'n ziggo moderator.....
@Bert kan jij mijn vraag voorleggen bij een ziggo moderator? Het duurt zo lang.
als het goed is kan dat via " mijn ziggo" en dan producten/televisie/instellingen
Hi Kees, ik zie wat je bedoelt. Ze hebben het hier over een pincode.
Betekent dat wanneer je via ip http://192.168.192.1 probeert in te loggen op je router, dat dit een combinatie is van een username en numerieke code?
hmmm denk niet dat we hetzelfde bedoelen,
bedoel je de pincode resetten voor geblokeerde zenders, of wil je inloggen op de instellingen pagina van de mediabox xl ?
Dat laatst inderdaad, inloggen op de instellingen pagina van de mediabox.
Hey @bergjemaar en welkom hier!
Fijn dat je ons via de Community hebt gevonden. Ik kan zonder problemen het wachtwoord om in te loggen in je Mediabox XL wijzigen maar hiervoor moeten wel de fabrieksinstellingen uitgevoerd worden aan deze kant, dit werkt net iets anders dan als je zelf de fabrieksinstellingen uitvoert. Het wachtwoord van je wifiverbinding gaat hierdoor ook terug naar degene die je vind op de sticker onderop de Mediabox XL.
Bij deze gaat je Mediabox XL de reset uitvoeren, hierna kun je weer inloggen met de default inlog 🙂
@Mariska even dubbelcheck, reset je dan het wachtwoord voor de instellingen pagina van de mediabox?
Waar heeft de reset naar fabrieksinstellingen nog meer impact op? Behalve het wifi wachtwoord?
@Mariska EVEN WACHTEN! het lijkt of ik er in kom!
@Mariska nee toch niet 😞
@Mariska help, hoe kan ik nu na de reset inloggen?
na de reset kun je inloggen met:
username: admin
password: admin
@Mariska En waar heeft de reset naar fabrieksinstellingen nog meer impact op? Behalve het wifi wachtwoord?
@bergjemaar Alle eigen instellingen in het modem wat in de mediabox XL aanwezig zijn.
Zo te zien hebben Quadral en Bert je al voorzien van een antwoord, top! Is het inloggen ook weer gelukt? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...