1
Vraag
2
Reacties
EmJayNL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL met Plex Media Server - Films niet zichtbaar, series wel

Via Ziggo Webcare kom ik hier terecht. Vandaag mijn thuisnetwerk ingesteld. Nu zie ik wel mijn series en muziek via de Horizon XL, maar niet mijn films (wel de mappenstructuur). Op m'n NAS draait Plex Media Server.
Iemand ervaring hiermee? En een idee hoe dit op te lossen?

Hartelijk dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens, kort gezegt, De horizon is hier eigenlijk niet voor geschikt. Dat hoort de helpdesk eigenlijk ook te weten.

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/thuisnetwerk-storing-of-werkt-niet-of-niet-te-installeren-op-mediabox-xl-20580

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens, kort gezegt, De horizon is hier eigenlijk niet voor geschikt. Dat hoort de helpdesk eigenlijk ook te weten.

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/thuisnetwerk-storing-of-werkt-niet-of-niet-te-installeren-op-mediabox-xl-20580
EmJayNL
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Steef. Ik ga ermee aan de slag
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
"Dat hoort de helpdesk eigenlijk ook te weten".

Maar die lijken steeds vaker mensen door te sturen naar de community... Is natuurlijk ook een manier ... :wink:
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Willem-A wrote:

"Dat hoort de helpdesk eigenlijk ook te weten".

Maar die lijken steeds vaker mensen door te sturen naar de community... Is natuurlijk ook een manier ... :wink:



Ik heb dit een tijdje geleden al eens aangekaart, daar kwam dit antwoord op.

Anne H Ziggo Community Moderator
2155 reacties
15 dagen geleden 14 februari 2019
@Steefb Iedereen is van harte welkom op de Community 🙂 Verwijzen naar dit platform is juist goed bij vragen die buiten onze service vallen. Denk bijvoorbeeld aan vragen over randapparatuur en thuisnetwerken. Of over software die we niet ondersteunen. Dan is verwijzen naar de Community ideaal. Zo stimuleer je ook een stukje zelfstudie en groeit alle kennis van iedereen. Mocht er toch naar ons verwezen worden voor een (basis) vraag die gewoon binnen service valt dan koppelen wij dit altijd netjes terug naar de medewerker. Wanneer je dit als bezoeker van de Community tegenkomt kun je altijd een moderator aanspreken.


Willem-A
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic