Willem-A wrote:
"Dat hoort de helpdesk eigenlijk ook te weten".
Maar die lijken steeds vaker mensen door te sturen naar de community... Is natuurlijk ook een manier ... :wink:
Ik heb dit een tijdje geleden al eens aangekaart, daar kwam dit antwoord op.
Anne H Ziggo Community Moderator
2155 reacties
15 dagen geleden 14 februari 2019 @Steefb Iedereen is van harte welkom op de Community
🙂 Verwijzen naar dit platform is juist goed bij vragen die buiten onze service vallen. Denk bijvoorbeeld aan vragen over randapparatuur en thuisnetwerken. Of over software die we niet ondersteunen. Dan is verwijzen naar de Community ideaal. Zo stimuleer je ook een stukje zelfstudie en groeit alle kennis van iedereen.
Mocht er toch naar ons verwezen worden voor een (basis) vraag die gewoon binnen service valt dan koppelen wij dit altijd netjes terug naar de medewerker. Wanneer je dit als bezoeker van de Community tegenkomt kun je altijd een moderator aanspreken.Willem-A