Goedemorgen,
Ik heb sinds gisteren een nieuwe modem thuis gekregen. Bijna alles werkt, alleen krijg ik de ziggo next niet via WiFi verbonden ook niet via Wps. Ook heb een aantal maal met het ww geprobeerd. Bekabeld werkt het wel goed.
Ik hoop dat dat iemand het probleem hiermee kan helpen oplossen.
groeten, Armin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Mariska,
Sorry dat ik zo laat reageer. Het is inderdaad gelukt . Ik heb 3 deco wifi versterkers gekoppeld daar horen een gebruikersnaam en ww bij. Die heb ik veranderd in een zelf verzonnen ww. Daar ging het fout, ik heb nu het originele wachtwoord van mijn modem gebruikt. Allemaal dankzij Ziggo webcare.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Vaak helpt dat om vreemde problemen op te lossen.
Bekabeld is het de beste oplossing om de next aan te sluiten.
Maar wil je toch echt wifi zet dan het wifi signaal alleen op 2,4 Ghz, dit doe je in jouw modem.
geef het 5ghz signaal een andere naam.
wil de naam niet gewijzigd worden dan heb je waarschijnlijk een modem waar wifi kanaal optimalisatie aan staat, die zet je dan uit en je kunt dan de namen wijzigen.
Ik heb al veel dingen gedaan, maar ga het ff doen
Bekabeld is beter natuurlijk, maar ik irriteer mij altijd er zo aan🤔
Goedemorgen @timlis 🙂
Is het gelukt met de tips die je hebt gekregen? We zijn benieuwd naar een update van jouw kant.
Hoi Mariska,
Sorry dat ik zo laat reageer. Het is inderdaad gelukt . Ik heb 3 deco wifi versterkers gekoppeld daar horen een gebruikersnaam en ww bij. Die heb ik veranderd in een zelf verzonnen ww. Daar ging het fout, ik heb nu het originele wachtwoord van mijn modem gebruikt. Allemaal dankzij Ziggo webcare.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.