Ik heb een technische vraag over de Ziggo Mediabox Next waarop ik het antwoord niet op de Ziggo-site kon vinden. Heeft de box, naast de apps voor Netflix e.d. ook een app om te functioneren als client in een home-netwerk met een mediaserver? Een mediabrowser o.i.d.?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Media Box Next heeft geen Netwerk Server. Enige dit had was de Media Box XL (voorheen Horizon ) wegens de ingebouwde modem kon je hem ook als Netwerk gebruiken via Twonkey Server. Dit is met de Next niet meer mogelijk.
Als u een netwerk wilt, kunt u beste een Nas of een WD MyCloud via Windows of Apple opzetten. Zoals ik heb thuis.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De Media Box Next heeft geen Netwerk Server. Enige dit had was de Media Box XL (voorheen Horizon ) wegens de ingebouwde modem kon je hem ook als Netwerk gebruiken via Twonkey Server. Dit is met de Next niet meer mogelijk.
Als u een netwerk wilt, kunt u beste een Nas of een WD MyCloud via Windows of Apple opzetten. Zoals ik heb thuis.
Waarschijnlijk kan je smart TV dat zelf al. Of na installeren van een client/mediaplayer app op de TV die kan verbinden met een mediaserver.
Dank voor het heldere antwoord!
Dank voor het antwoord. Ik ga het proberen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.