Het lijkt erop dat het aantal mappen dat je in Ziggo Mail zelf kunt aanmaken op de een of andere manier begrensd is. Nieuwe mappen die je in Outlook (new) aanmaakt, worden namelijk op een gegeven moment niet meer gesynchroniseerd. Weet iemand wat het maximale aantal mappen is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Degene met het probleem meldt:
"Ik heb mijn mappen even degelijk opgeruimd en ik denk toch dat daar het probleem zat. De nieuwe mappen staan er nu wel in."
Dus het is helaas niet precies bekend wat de oorzaak van het probleem was, maar het probleem is in ieder geval verdwenen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Volgens mij zijn er geen beperkingen in het aantal mappen behalve de beperking van het file structuur waar de windows op geinstalleerd is.
Misschien heb je hier iets aan.
Waarom worden mijn mappen niet bijgewerkt in Outlook?
1)
Als er een probleem is met een specifieke map, kunt u de map opnieuw synchroniseren in Outlook. Ga hiervoor als volgt te werk: Klik met de rechtermuisknop op de map en selecteer vervolgens Eigenschappen. Selecteer Offline items wissen en selecteer vervolgens OK.
Gemeld probleem tussen Outlook en Ziggo Mail, wat al sinds de start van deze combinatie niet goed verloopt.
Niet alle mappen die in Outlook gemaakt worden willen goed synchroniseren met Ziggo Mail.
Maak de mappen in Ziggo Mail en dan gaat de synchronisatie met Outlook wel goed kun je in die mappen zowel in Outlook als in Ziggo mail mails verplaatsen of verwijderen en worden die acties goed gesynchroniseerd.
Bedankt.
1) is niet van toepassing omdat het om het nieuwe Outlook gaat,
Bedankt Bert. Dat is inderdaad een optie. Ik ben echter dit probleem niet eerder tegengekomen.
@ArnestK Nieuwe Outlook of oude Outlook maakt helemaal niet uit, er zijn altijd en nog steeds problemen met de mappen communicatie tussen Outlook en Ziggo mail.
Dus in alle gevallen de mappen aanmaken op Ziggo Mail via webmail en dan pakt Outlook het met IMAP vanzelf op.
In Outlook mappen aanmaken werkt niet altijd goed en worden ze niet via IMAP zichtbaar en bruikbaar in Ziggo mail.
Degene met het probleem meldt:
"Ik heb mijn mappen even degelijk opgeruimd en ik denk toch dat daar het probleem zat. De nieuwe mappen staan er nu wel in."
Dus het is helaas niet precies bekend wat de oorzaak van het probleem was, maar het probleem is in ieder geval verdwenen.
@ArnestK die heeft even een flinke bezem gepakt 😉Fijn dat het nu wel weer goed gaat ondanks dat de oorzaak niet duidelijk is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.