Ik heb een CISCO EPC3925 modem van mei 2011, maar ik merk dat het wifi-bereik maar zeer matig is. Op een paar meter afstand van het modem gaat het goed, maar in de slaapkamer rechtboven de woonkamer (we hebben een houten tussenvloer, dus geen beton!) zakt het signaal al aardig weg. In de tuin (12-15 meter verder van het modem) valt de wifi meestal weg.
Op het forum lees ik dat dit best wel een verouderd modem is, en dat de nieuwe een veel beter bereik geven.
Wat kan ik hieraan doen? Ik kan wel allerlei boosters er tussen zetten, maar eigenlijk is het modem al erg oud (lees ik elders op het forum en op internet ook) en aan vervanging toe is...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Connectbox is binnen. Aansluiten simpel. En veel beter bereik van de wifi, ook sneller!
Bedankt!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Al opgelost. Ziggo stuurt me een nieuw modem (dank voor de prima service!)
Hoi @vriesela
Welkom hier op de Community! Zo, die wifi-verbinding is wel aan wat verbetering toe! Goed om te horen over het nieuwe modem. Heb je deze al binnen? Ik ben namelijk heel nieuwsgierig hoe het nu gaat!
Connectbox is binnen. Aansluiten simpel. En veel beter bereik van de wifi, ook sneller!
Bedankt!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.