Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
vriesela
Level 2

Matig wifi bereik EPC3925

Ik heb een CISCO EPC3925 modem van mei 2011, maar ik merk dat het wifi-bereik maar zeer matig is. Op een paar meter afstand van het modem gaat het goed, maar in de slaapkamer rechtboven de woonkamer (we hebben een houten tussenvloer, dus geen beton!) zakt het signaal al aardig weg. In de tuin (12-15 meter verder van het modem) valt de wifi meestal weg.

Op het forum lees ik dat dit best wel een verouderd modem is, en dat de nieuwe een veel beter bereik geven.

Wat kan ik hieraan doen? Ik kan wel allerlei boosters er tussen zetten, maar eigenlijk is het modem al erg oud (lees ik elders op het forum en op internet ook) en aan vervanging toe is...

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vriesela
Level 2
Topicstarter

Connectbox is binnen. Aansluiten simpel. En veel beter bereik van de wifi, ook sneller!

Bedankt!!

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
vriesela
Level 2
Topicstarter

Al opgelost. Ziggo stuurt me een nieuw modem (dank voor de prima service!)

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @vriesela  

Welkom hier op de Community! Zo, die wifi-verbinding is wel aan wat verbetering toe! Goed om te horen over het nieuwe modem. Heb je deze al binnen? Ik ben namelijk heel nieuwsgierig hoe het nu gaat!

0 Kudos
vriesela
Level 2
Topicstarter

Connectbox is binnen. Aansluiten simpel. En veel beter bereik van de wifi, ook sneller!

Bedankt!!

0 Kudos