Anke

Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mappen zichtbaar in Outlook op smartphone, maar niet in ziggo webmail

Ik zie in de Outloop app op mijn Samsung smartphone twee mappen die ik niet zie in Ziggo webmail. Ik kan de mappen via de app niet verwijderen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg
Expert
Expert
  • 833Posts
  • 94Oplossingen
  • 186Likes

Wat zijn dat voor mappen? Heb je die zelf aangemaakt?

Controleer eerst je standaardmappen in webmail: Instellingen —> Accounts —> Ziggo. Staan die goed ingesteld?

Ga daarna naar Instellingen —> E-mail. Helemaal onderaan dit scherm staat ‘Wijzig IMAP-abonnementen’. Zie je ze daar ook tussenstaan? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
bburgg
Expert
Expert
  • 833Posts
  • 94Oplossingen
  • 186Likes

Wat zijn dat voor mappen? Heb je die zelf aangemaakt?

Controleer eerst je standaardmappen in webmail: Instellingen —> Accounts —> Ziggo. Staan die goed ingesteld?

Ga daarna naar Instellingen —> E-mail. Helemaal onderaan dit scherm staat ‘Wijzig IMAP-abonnementen’. Zie je ze daar ook tussenstaan? 

Anke
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Via 'Wijzig IMAP-abonnementen' zag ik de 2 mappen inderdaad staan, maar er stond geen vinkje voor. Ik heb de vinkjes aan gezet en vervolgens kon ik de mappen verwijderen. Ze zijn nu ook in de app weg. Bedankt voor je reactie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic