Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik zie in de Outloop app op mijn Samsung smartphone twee mappen die ik niet zie in Ziggo webmail. Ik kan de mappen via de app niet verwijderen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat zijn dat voor mappen? Heb je die zelf aangemaakt?
Controleer eerst je standaardmappen in webmail: Instellingen —> Accounts —> Ziggo. Staan die goed ingesteld?
Ga daarna naar Instellingen —> E-mail. Helemaal onderaan dit scherm staat ‘Wijzig IMAP-abonnementen’. Zie je ze daar ook tussenstaan?
Wat zijn dat voor mappen? Heb je die zelf aangemaakt?
Controleer eerst je standaardmappen in webmail: Instellingen —> Accounts —> Ziggo. Staan die goed ingesteld?
Ga daarna naar Instellingen —> E-mail. Helemaal onderaan dit scherm staat ‘Wijzig IMAP-abonnementen’. Zie je ze daar ook tussenstaan?
Via 'Wijzig IMAP-abonnementen' zag ik de 2 mappen inderdaad staan, maar er stond geen vinkje voor. Ik heb de vinkjes aan gezet en vervolgens kon ik de mappen verwijderen. Ze zijn nu ook in de app weg. Bedankt voor je reactie!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...