1
Vraag
2
Reacties
mjschuman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mappen mail Ziggo in Engels en Nederlands

In mijn mail (outlook365) heb ik naast de engelse mapnamen van ziggo ook nederlandse namen staan. Het merendeel heb ik kunnen verwijderen (nederlandse) behalve Postvak Uit. Als ik hier op klik kan ik deze ook niet verwijderen. Er staat niets in want alles wat ik verstuur komt in Sent. Ik zou het liefst de namen in het nederlands hebben. Dus Postvak in, Verzonden, Concepten, Prullebak. Is dat mogelijk
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Ik heb inmiddels meer duidelijkheid voor je, mjschuman! 'Postvak uit' is een vaste map in Outlook, waarin alle berichten tijdelijk komen te staan die qua status nog in 'verzenden' hangen. Zodra de mail daadwerkelijk verzonden is, komen deze inderdaad in je 'sent items' of 'verzonden berichten'.
Postvak uit kun je verder niet verwijderen of aanpassen. Deze map wordt aangeleverd in de taal, waarin Outlook op je apparaat is geconfigureerd. Dit is verder niet een map die bijvoorbeeld vanuit Webmail mee komt.

Is dit niet helemaal wat je bedoelt, voeg dan als het kan een afbeelding van je mappen toe in dit topic en een toelichting van wat je precies wilt 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit komt met enige regelmaat terug op dit forum, maar ik heb er nog geen enkele oplossing voor zien komen.

Bij mij 4 van de 5 mappen in het Engels, alle trucen van Microsoft al toegepast, maar er komt geen verandering in.

Misschien heeft een Ziggo moderator nog nieuws hierover.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ik heb het idee dat het komt omdat Ziggo mail Nederlandse mappen aan maakt en microsoft Engelstalige. En dan zal Postvak Uit en Sent wel "vastgebakken" zijn.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Steefb Gelukkig is dit geen standaard bij Microsoft Outlook, standaard mappen zijn in de taal de taal van het programma en Windows, hier in het Nederlands.

Hier zijn een aantal accounts netjes in het Nederlands en eentje in het Engels.
Het lijkt erop dat er verschillende informatie van de mailservers komt.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Werkt de switch outlook.exe /resetfoldernames niet bij start uitvoeren, de mappen worden dan toch aangepast aan de taal die je hebt gekozen in Outlook?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
mguzz Dat zou wel moeten, maar het werkt hier niet.:thinking:
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi mjschuman, welkom op de Ziggo Community! Leuk dat je ons gevonden hebt en je vraag hier voorlegt. Ik heb hier niet direct een antwoord op. Ik ga dit intern voor je navragen en kom er zo snel mogelijk op terug!
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Ik heb inmiddels meer duidelijkheid voor je, mjschuman! 'Postvak uit' is een vaste map in Outlook, waarin alle berichten tijdelijk komen te staan die qua status nog in 'verzenden' hangen. Zodra de mail daadwerkelijk verzonden is, komen deze inderdaad in je 'sent items' of 'verzonden berichten'.
Postvak uit kun je verder niet verwijderen of aanpassen. Deze map wordt aangeleverd in de taal, waarin Outlook op je apparaat is geconfigureerd. Dit is verder niet een map die bijvoorbeeld vanuit Webmail mee komt.

Is dit niet helemaal wat je bedoelt, voeg dan als het kan een afbeelding van je mappen toe in dit topic en een toelichting van wat je precies wilt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic